نسخه چاپی

وزارت ورزش خیال كی‌روش را راحت كرد

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تاكید كرد اردوهای تیم ملی در آفریقای جنوبی، اروپا و برزیل برگزار می‌شود. وی همچنین گفت: دقیقا آنچه كارلوس كی‌روش برای آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران پیش بینی كرده، انجام شده و از طرف ما مشكل مالی وجود ندارد.

به گزارش نما به نقل از مهر، درحالیکه در هفته‌های گذشته کارلوس کی‌روش اعلام کرده بود به خاطر مشکلات مالی اردوی تیم ملی در کشور آفریقای جنوبی برگزار نمی‌شود، وزارت ورزش اعلام کرد که مشکل مالی برای برگزاری این اردوها وجود ندارد.

نصرالله سجادی در مورد ستاد حمایت از تیم ملی و واریز مبلغی برای حل مشکلات تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی تاکید کرد: ما هفته گذشته جلسه‌ای داشتیم و هر یکشنبه این جلسات برگزار می‌شود اما این پول دیروز واریز شده است.

وی اضافه کرد: مشکلی به لحاظ تامین اعتبارات تیم ملی نخواهیم داشت. در جلسه ای هم که با حضور جناب آقای وزیر، علی کفاشیان و کارلوس کی‌روش برگزار شد این مسئله مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و خودم نیز پیگیر آن هستم.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان همچنین گفت: در این شرایط تاکید می‌کنم اردوهای تیم ملی در آفریقای جنوبی، اروپا و برزیل برگزار می شود و دقیقا آنچه کی‌روش برای آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران پیش بینی کرده، انجام خواهد شد و از طرف ما مشکل مالی وجود ندارد.

۱۳۹۲/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...