نسخه چاپی

حاشیه‌ مایلی‌كهن در جلسه پیشكسوتان

نشست امروز پیشكسوتان پرسپولیس با حاشیه هایی از جمله درگیری لفظی بین محمد مایلی كهن و جواد الله وردی بازیكنان اسبق این تیم همراه بود.

به گزارش نما محمد مایلی کهن در این نشست بخشی از سخنان خود را به علی دایی اختصاص داد که این امر موجب ناراحتی جواد الله وردی شد.

در این زمان صدای اعتراض الله وردی در راه پله های باشگاه به گوش می رسید و این امر سبب شد تا بازیکن اسبق پرسپولیس به همراه ابراهیم آشتیانی به نشانه اعتراض جلسه را ترک کنند.

علی پروین سرپرست باشگاه پرسپولیس صبح امروز (دوشنبه ) با دعوت از پیشکسوتان این باشگاه روز شلوغی را برای این باشگاه رقم زده است تا شاید بتواند از این رهگذر و با اتکا به حمایت این افراد نظر مساعد وزیر ورزش و جوانان را برای دریافت امتیاز این باشگاه جلب کند.

در این نشست چهره های نامداری چون احمدرضا عابدزاده، مجتبی محرمی، ضیا عربشاهی، داوود فنایی، علیرضا امامی فر، وحید قلیچ، ابراهیم آشتیانی، حمید استیلی، پایان رفعت ، فریدون معینی، مرتضی فنونی زاده، رحیم یوسفی، علی انصاریان، طاووسی، رضا جباری، بهروز سلطانی، حمید جاسمیان، حسین عبدی، جواد الله وردی و تعدادی دیگری از پیشکسوتان حضور دارند و به نظر می رسد پروین هدفش از این گردهمایی استفاده از حمایت این افراد برای کسب امتیاز باشگاه پرسپولیس برای مدت چهار سال باشد.

منبع: جام جم

۱۳۹۲/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...