نسخه چاپی

دایی: از پرسپولیس نمی‌روم

قویا اعلام می‌كنم كه به دنبال خرید سهام پرسپولیس نیستم

به گزارش نما سرمربی پرسپولیس می‌گوید برای این تیم برنامه سه ساله دارد. او جدایی‌اش از پرسپولیس در پایان لیگ را "شایعه" خواند.

به گزارش ایسنا، علی دایی، پس از تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره جلسه شب گذشته ای که برای بحث واگذاری باشگاه پرسپولیس در وزارت ورزش و جوانان برگزار شده بود، اظهار کرد: جلسه خوبی بود و درباره شرایط فعلی پرسپولیس و حل مشکلاتش در زمان حال و همین طور درباره بحث واگذاری باشگاه پرسپولیس و نحوه ورودش به بورس صحبت شد.

وی افزود: جا دارد از امیررضا خادم تشکر کنم که پس از آن که این مسئولیت به او واگذار شد، با جدیت موضوع را پیگیری می‌کند و چندین مرتبه هم با خود من جلسه داشته و صحبت کرده‌ایم. او می‌خواهد به هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کمک کند تا مشکلات‌شان رفع شود و دیگر دغدغه‌هایی از این دست نداشته باشند. مسلما با مشخص شدن مالک یا مالکان پرسپولیس شرایط باشگاه و تیم ما به ثبات می‌رسد. در این جلسه هم حسین هدایتی و هم معاونان وزیر نظراتی داشتند که ارائه کردند.

http://media.isna.ir/content/daei-1.jpg/4

دایی در پاسخ به این سوال که راه حل مشکلات پرسپولیس چیست؟ گفت: آنها تلاش می‌کنند مشکلات کنونی را هم حل کنند. با توجه به این که گفته شده باید تا آخر سال سهام این باشگاه واگذار شود و همین طور با صحبت‌هایی که در این جلسه انجام شد عزمی را دیدم که می‌خواهد مشکلات پرسپولیس را حل کند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شایعه شده شما در آخر فصل از پرسپولیس جدا می شوید و آیا این شایعه صحت دارد؟ اظهار کرد: متاسفانه همیشه عده‌ای چنین چیزهایی را مطرح می‌کنند. من برای حضوری یک ساله هیچ وقت به پرسپولیس نمی‌آمدم. قرارداد من با این باشگاه سه ساله است و برای پرسپولیس برنامه‌ای سه ساله دارم. نتیجه‌ کار من بعد از سه سال مشخص می‌شود. خدا را شکر از برنامه سال اول عقب نیستیم و اگر بچه ها تلاش کنند می‌توانیم جلو هم بیفتیم. من روزی از پرسپولیس می روم که دینم را به هواداران و مردم ادا کرده باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه عده‌ای برای خودشان چنین حرف‌ها و شایعاتی را مطرح می‌کنند. پیش از پایان قرارداد سه ساله‌ام تنها در صورتی از پرسپولیس می روم که مالکیت این باشگاه مشخص شده باشد و مدیران و مالکان آن من را نخواهند. متاسفانه خیلی ها ، خیلی زود رنگ عوض می‌کنند و به خاطر منافعی مشترکی که احساس می‌کنند می‌توانند داشته باشند، دست به چنین اقدام‌هایی می‌زنند، اما مطمئن باشند که علی دایی تا روزی که هست ادامه می‌دهد تا شرمنده مردم نباشد.

علی دایی همچنین در بخش دیگری از این گفت‌وگو در پاسخ به این پرسش که آیا شایعه تصمیمش برای خرید سهام پرسپولیس صحت دارد یا نه؟ اظهار کرد: به دنبال این مسائل نیستم که بخواهم وارد چنین بحث‌هایی شوم و سهامی بگیرم. اما افراد بسیاری هستند که عاشق پرسپولیس هستند و دوست دارند کمک کنند، حتی اگر کسی از دوستانم نیز بخواهد وارد این کار شود چگونگی واگذاری سهام برایش مهم است. اما قویا اعلام می‌کنم که به دنبال خرید سهام پرسپولیس نیستم. در گذشته افراد زیادی پیشنهاد این کار را به من دادند، اما انجامش نمی دهم.

سرمربی پرسپولیس همچنین درباره تساوی دیروز تیم‌های فولاد و نفت که به نفع تیمش است، گفت: این نتیجه‌ ما را خیلی امیدوار کرد. بازی‌های آخر فصل دستخوش حوادث زیادی می‌شود و هفته‌های آخر با توجه به بازی رودرروی تیم‌های بالای جدولی دست خودمان است. خدا هم به ما لطف کرد و نتیجه‌ای که می‌خواستیم رقم خورد. ان‌شاءالله خودمان هم با تمام قدرت ادامه می‌دهیم و بازی با صبا که مهم‌ترین بازی فصلمان است را می‌بریم.

علی دایی در پایان نیز در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت پیشنهاد تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، برای جذب برخی از بازیکنان به صورت قرضی موافقت خواهد کرد یا نه؟ افزود: باید بگویم پیشنهادی نشده که بخواهم درباره‌اش صحبت کنم. هر وقت پیشنهاد شد اظهار نظر خواهم کرد.

۱۳۹۲/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...