نسخه چاپی

اگر آقایان از همان روز اول می‌گفتند كه پول نیست اعتصاب نمی‌كردیم

اعتراض ستاره جنجالی پرسپولیس!

پیام صادقیان از آن روزهای پرهیاهویش فاصله گرفته است. فقط یك اتفاق در اردوی كیش كافی بود تا به یكباره حرف و حدیث‌های مختلفی درباره‌اش مطرح شود.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، او حالا ترجیح می‌دهد بدون حاشیه فوتبالش را دنبال کند و البته تاکید می‌کند که بعضی‌ها در حقش بی‌انصافی کردند. صادقیان که در این هفته‌ها خیلی کم صحبت می‌کند ابتدا در مورد بازی دوستانه با پیکان می گوید:«بازی بدی نبود. علی دایی سعی کرد از بازیکنان جوان استفاده کند و من هم یک نیمه بازی کردم البته ما چند روز تمرینات پرفشار را انجام دادیم و تا حدودی دچار مشکل شدیم. پیکان هم تیم بسیار خوبی نشان داد و برای فرهاد کاظمی آرزوی موفقیت دارم. تیم او خیلی خوب است و امیدوارم او در پاسخ به این سوال که قبول داری شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد نیست تاکید می کند:«اصلا این‌طور نیست. تساوی فولاد و نفت به نفع ما شد و اگر صبا را ببریم شرایط خیلی بهتر می‌شود. از طرفی اگر استقلال امتیاز از دست بدهد عالی خواهد شد. ما همچنان به قهرمانی امیدوار هستیم و حتما باید سهمیه آسیا را بگیریم.»
مثل اینکه دایی به بازیکنان قول داده که مشکلات مالی برطرف خواهد شد.صادقیان در این خصوص هم حرف می زند:«او در این مدت خیلی معرفت به خرج داد و پشت بچه‌ها بود. دایی خودش فوتبال بازی کرده و مشکلات بازیکنان را به صورت عمیق درک می‌کند. او می‌داند که بازیکنان حق داشتند و حالا هم امیدواریم که هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود.»



صادقیان در پاسخ به اسن سوال که قبول داری اعتصابی که کردید در نهایت چیزی جز ضرر برای شما نداشت می گوید:«اگر آقایان از همان روز اول می‌گفتند که پول نیست اعتصاب نمی‌کردیم. اگر از همان روز اول یک نفر به ما اهمیت می‌داد و خیلی واضح صحبت می‌کرد این مسائل به وجود نمی‌آمد. شما دیدید که بعد از چند روز اعتصاب به ما گفتند که خبری از پول نیست و ما هم تمرینات را انجام دادیم و اعلام کردیم که به خاطر هواداران ادامه بازی‌ها را جدی خواهیم گرفت.»



او در این مورد که چرا بازی خشن با دست را فراموش نمی‌کند می گوید:«در فوتبال این اتفاقات رخ می‌دهد.شما بروید فیلم بازی با استقلال را ببینیم که چندبار مرا زدند یا در همین بازی فجر که بارها توسط بازیکنان حریف با خطاهای خشن متوقف شدم. این همه مرا می‌زنند ولی آیا یک بار اعتراض کردم؟ در فوتبال این درگیری‌ها طبیعی است و نمی‌دانم چرا بعضی‌ها بیش از حد انتقاد می‌کنند.»

۱۳۹۲/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...