نسخه چاپی

گیر كردن دست جیب بر در جیب كارآگاه پلیس آگاهی!

متهم بنا بر اظهارات خود بیش از 12 سال است كه به مصرف موادمخدر اعتیاد داشته و هزینه مواد مصرفی خود را نیز از طریق جیب بری تأمین می كرد.

به گزارش نما جیب بر حرفه ای هنگام سرقت از جیب کارآگاه پلیس آگاهی شناسایی و سرقت های سریالی او پایان یافت.
به گزارش مهر، چهارم دیماه امسال، سارق جیب بر حرفه ای در حالی در ایستگاه اتبوس BRT خیابان مولوی قصد سرقت داشت که نمی دانست دستش را در جیب یکی از کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ کرده است. کارآگاه پلیس آگاهی که با مشاهده صحنه سرقت متوجه هویت واقعی سارق شده بود، بلافاصله وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کرد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "جیب بری" و به دستور شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه 12تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

متهم به نام محمد. ر 37 ساله که در مراحل اولیه دستگیری منکر هرگونه ارتکاب سرقت شده و با ارائه اسامی جعلی قصد فریب کارآگاهان را داشت پس از انتقال به پایگاه هفتم آگاهی و شناسایی هویت واقعی اش در همان مراحل اولیه رسیدگی به پرونده لب به اعتراف گشود و به دهها فقره جیب بری در خطوط اتوبوس های BRT به ویژه در طول مسیر خاوران به آزادی و بالعکس اعتراف و عنوان داشت: با توجه به مهارت بسیار زیاد در جیب بری، در طول یکسال گذشته اقدام به جیب بری از مسافران اتوبوسها کرده و به واسطه همین مهارت هیچکدام از مالباختگان در لحظه سرقت متوجه من نمی شدند" .

متهم بنا بر اظهارات خود بیش از 12 سال است که به مصرف موادمخدر اعتیاد داشته و هزینه مواد مصرفی خود را نیز از طریق جیب بری تأمین می کرد.

سرهنگ کارآگاه داوود فرد، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به شناسایی شناسایی تعدادی از مالباختگان و برابر اعترافات متهم و همچنین مالباختگان مشخص گردید که متهم در ساعتهای شلوغی خطوط اتوبوس های BRT بویژه در زمان تعطیلی ادارات و همچنین بازار تهران اقدام به سرقت از شهروندان داشته است.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام دستور انتشار بدون پوشش تصور متهم نیز اعلام داشت: با توجه به اعتراف صریح متهم به دهها فقره جیب بری در طول یکسال گذشته و برای شناسایی مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس پرونده صادر شده است. به همین دلیل از تمام مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا برای طرح و پیگیری شکایت خود به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان پانزده خرداد مراجعه کنند.

۱۳۹۲/۱۱/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...