نسخه چاپی

حضور تیم ایرانی پای میز مذاكره ناشی از ترس از آمریكا نیست

رئیس فراكسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در اهواز با تاكید بر اینكه ملت ایران ظلم‌های آمریكا را فراموش نمی‌كند، گفت: حضور تیم هسته‌ای ایران پای میز مذاكره دال بر ترس ایران از آمریكا نیست.

به گزارش نما به نقل از تسنیم ، غلامعلی حدادعادل ظهر امروز در یادواره سرداران و 300 شهید پاسدار شهرستان اهواز، با اشاره به اینکه یادواره شهدا به یک سنت دینی و اعتقادی تبدیل شده است، اظهار کرد: انقلاب از دل سنت‌ها به‌وجود آمده و خود سنت‌آفرین شد، ما مسلمانان از صدر اسلام دهه عاشورا را گرامی می‌داشتیم.

وی افزود: این سنت ما بود و از دل این سنت انقلابی بیرون آمد که در سال 41 مردم شعار می‌دادند نهضت ما حسینی رهبر ما خمینی، حالا هر دهه عاشورا را با شکوه و عظمت صدچندان برگزار می‌کنیم، انقلاب هم مدیون عاشوراست و به عاشورا جلوه داده است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما دهه فجر را گرامی می‌داریم همان‌طور که دهه عاشورا را گرامی می‌داشتیم، دهه فجر یادواره پیروزی خون بر شمشیر است و شما خانواده‌های شهدا در بانک خون انقلاب سرمایه‌گذاری کرده و در دنیا و هم در آخرت از آن بهره برده‌اید.

حدادعادل در ادامه با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس استان خوزستان بیش از استان‌های دیگر مورد تعرض قرار گرفت، تصریح کرد: در خوزستان بیش از 560 یادواره شهدا برگزار شد و ما به برکت خون شهدا هر ساله پیروزی پیروزی انقلاب را باشکوه‌تر جشن می‌گیریم، هما‌ن‌طور که امسال مردم ایران با توجه به فشارها و تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان یکبار دیگر باشکوه و عظمت وارد صحنه شدند و 22 بهمن امسال را جشن گرفتند.

‌حداد عادل در بخشی از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای 1+5 گفت: حضور تیم هسته‌ای ایران پای میز مذاکره دال بر ترسیدن از آمریکا نیست، مردم ایران هیچ وقت فراموش نمی‌کنند که آمریکا چه ظلم‌هایی را در زمان جنگ و حکومت ظالمانه شاه بر این ملت و کشور روا داشته است.

۱۳۹۲/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...