نسخه چاپی

دیگران اشتباه كنند پرسپولیس قهرمان می شود!

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «به نظر من استقلال از لحاظ مالی مشكل خاصی نداشت و آنها از طرف شهرداری حمایت شدند. ما اصلا حمایت نشدیم.»

به گزارش نما به نقل از خبر آنلاین ، فرزاد حاتمی که یک نیم فصل کاملا ناموفق را در فولاد خوزستان پشت سر گذاشت امیدوار بود با آمدن به پرسپولیس همه چیز برای او تغییر کند.

او اما در پرسپولیس هم به اهدافش نرسید تا یک فصل فاجعه‌آمیز را پشت سر بگذارد. حاتمی که دیگر هیچ امیدی برای رسیدن به تیم ملی ندارد در خصوص فصلی که پشت سر گذاشت به سوالات پاسخ می‌دهد.

او همچنین در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس صحبت می‌کند و معتقد است که سرخپوشان ناامید نیستند. حرف‌های مهاجم نیمکت‌نشین پرسپولیس را می‌خوانید.

* هنوز به قهرمانی امیدوار هستید؟

- به امیدوار هستیم ولی اول باید منتظر لغزش حریفان باشیم. اگر تیم‌هایی که در بالای سر ما قرار دارند لغزش نداشته باشند قهرمان نمی‌شویم به همین دلیل باید منتظر اشتباهات آنها باشیم. ما باید از 4 بازی باقیمانده 12 امتیاز بگیریم هر چند که گرفتن 12 امتیاز نمی‌تواند تضمینی برای قهرمانی باشد.

* بازی‌های سخت استقلال شما به قهرمانی امیدوار نمی‌کند؟

- همه بازی‌ها سخت است. البته من معتقدم در بازی‌های پایانی به هیچ عنوان فوتبال قشنگ نخواهیم دید و همه محتاط بازی خواهند کرد.

* تو چند سال با قلعه‌نویی کار کردی. فکر می‌کنی او به سادگی قهرمانی را از دست بدهد؟

- استقلال سال قبل قهرمان شد و مدافع عنوان قهرمانی است. شانس آنها از همه بیشتر است ولی چیزی معلوم نیست. تیم ما امسال بابت حاشیه‌های بیرون زمین ضربه خورد و مشکلاتی که به وجود آمد تاثیر منفی خودش را گذاشت. مدیریت تغییر کرد، بازیکنان از لحاظ مالی به مشکل خوردند و باشگاهی که 30 میلیون طرفدار دارد متاسفانه حامی نداشت. با این شرایط ما اعتصاب کردیم ولی هیچ کس حالمان را نپرسید. امسال بازیکنان و علی دایی تنها بودند.

* ولی قبول داری استقلال سیاست‌مدارانه عمل کرد و بازیکنان این تیم اعتصاب نکردند؟

- به نظر من استقلال از لحاظ مالی مشکل خاصی نداشت و آنها از طرف شهرداری حمایت شدند. ما اصلا حمایت نشدیم و اگر این اتفاق می‌افتاد الان صدر جدول بودیم. نمی‌خواهم بهانه بیاورم ولی وقتی بازیکن دچار مشکل مالی می‌شود تمرکزش به هم می‌ریزد. بازیکنان باید جوابگوی خانواده خود باشند و روی پولی که می‌گیرند حساب می‌کنند.

* در مورد شرایط خودت صحبت کن. اصلا فکرش را می‌کردی لیگ امسال اینقدر برای تو فاجعه‌آمیز باشد؟

- فکر نمی‌کردم این‌طور شود ولی حالا مطمئنا جام جهانی را از دست دادم. من حتی از قرارداد خوبی که با باشگاه فولاد داشتم عبور کردم و انتظار داشتم در پرسپولیس وضعیت تغییر کند ولی اینطور نشد.

* دلیلش چه بود؟

- نمی‌دانم. من از لحاظ آمادگی بدنی هیچ مشکلی نداشتم و حتی بعد از تغییرات به صورت انفرادی تمرین می‌کردم.

* اگر زمان به عقب برگردد دوباره پرسپولیس را انتخاب می‌کنی؟

- بازگشت به عقب که امکانپذیر نیست بنابراین نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. پارسال از تراکتور به استقلال آمدم و قهرمان شدیم و دو سال پیش از سپاهان به تراکتور رفتم که نایب قهرمان شدیم. وقتی سیب بالا می‌رود هزار چرخ می‌خورد ولی امسال طرف قرمز سیب را ندیدم. فوتبال بالا و پایین دارد و من بازیکن 20 ساله نیستم و خودم را اذیت کنم.

* الان چه حسی به علی دایی داری؟

- او را دوست دارم و همه این را می‌دانند. اعتراضی هم ندارم.

* فکر نمی‌کنی دایی باید بیشتر به تو اعتماد می‌کرد؟

- صلاح او این بود که بازی نکنم. من رفاقت را جلوتر از پیشرفت فوتبال می‌بینم.

* سال بعد در پرسپولیس می‌مانی؟

- همه چیز به چهار، پنج بازی پایانی بستگی دارد و فعلا چیزی مشخص نیست.

۱۳۹۲/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...