نسخه چاپی

شرایط مذاكرات یكسان و تعهدات دوجانبه است؟

عکس خبري - شرايط مذاکرات يکسان و تعهدات دوجانبه است؟

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به مذاكرات وین گفت: باید مذاكرات با شرایط همسان و برابر با طرفین غربی پیش برود و تعهدات دوجانبه باشد تا از موضع عزت و قدرت وارد مذاكرات شویم.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، "سجاد مصطفی‌پور" با اشاره به دور جدید مذاکرات هسته‌ای در وین گفت: باید مذاکرات با شرایط همسان و برابر با طرفین غربی پیش برود و تعهدات دوجانبه باشد تا از موضع عزت و قدرت وارد مذاکرات شویم.
وی با بیان اینکه پشتوانه ما در مذاکرات ملتی هستند که 35 سال برای آرمان‌های انقلاب استادگی کردند، اظهار داشت: آمریکایی‌ها با سابقه‌ای که دارند موجب بی‌اعتمادی‌ مردم شده‌اند که ملت ایران نیز با حضور خود در 22 بهمن از تیم مذاکره‌کننده حمایت کردند.
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: مسئولان باید مذاکرات را برای مردم، متخصصین سیاست خارجی و قوه مقننه شفاف‌سازی کند که این امر به تیم مذاکره‌کننده کمک می‌کند تا در ادامه مذاکرات گام‌های محکم‌تری با پشتوانه قوی بردارد.
مصطفی‌پور با اشاره به مذاکرات وین خاطرنشان کرد: جنایاتی که آمریکا در چند سال اخیر در کشورهای منطقه مخصوصأ عراق و افغانستان داشته است؛ نشان می‌دهد که کشور جنگ‌طلی بوده و در مذاکره با ایران نیز قطعأ می‌خواهد منافعش را تأمین کند.

۱۳۹۲/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...