نسخه چاپی

كی روش در كارگاه آموزشی فیفا

فدراسیون جهانی فوتبال روز گذشته كارگاه آموزشی فوتبال را برای مربیان حاضر در جام جهانی برگزار كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران یورگن کلينزمن سرمربي تيم آمريکا در حاشيه برگزاري اين کارگاه گفت:همه ما به جلو نگاه مي کنيم و آماده سازي تيم هاي خود را آغاز کرده ايم و در ماههاي آينده روند انتخاب بازيکنان را آغاز خواهيم کرد.ما همه بر روي فوتبال تمرکز کرده ايم و توجهي به حاشيه نداريم.ما انتظار برگزاري يک جام جهاني مهيج را در کشوري داريم که پنج بار قهرمان اين جام شده است.

ديميتريو آلبرتيني هم گفت:من از ميزان آمادگي بازيکنان تيم نگرانم و اين تنها نگراني ما براي جام جهاني است آمادگي فيزيکي و ذهني.

وي افزود:من اطمينان زيادي به آمادگي فيفا دارم.ما مي دانيم که برزيل در زمان برگزاري جام کنفدراسيون ها با مشکلاتي روبرو بود اما اميدوارم که تيم خوب کار کند.

فابيو کاپلو سرمربي روسيه هم گفت:اين موضوعي قابل توجه است زيرا ما به همه چيز آگاهيم و به خوبي مي دانيم در اين دوره زماني چه کاري انجام دهيم.براي مسائل امنيتي ما احتياج داريم که اين کار را با همکاري شما انجام دهيم.براي حرکت به مرحله اي متفاوت و زماني که لازم است تا مسافرت کنيم اين موضوع مهمي است.ما همه چيز را مي دانيم و اين موضوع مهمي است.

وي درباره ادامه حضورش در پست سرمربيگري تيم روسيه گفت:من آخرين نفر نخواهم بود زيرا ما بايد روسيه را تا سال دو هزار و هجده هدايت کنيم.من اخرين نفر نخواهم بود..

وينسنته دلبوسکه سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا هم گفت:چگونگي فعاليت در زمان برگزاري رقابتهاي جام جهاني هميشه کار آساني بوده است و تبادل نظرات در اين رابطه براي ما و بازيهايمان بسيار خوب بوده است.

وي افزود:نگراني من تنها درباره مرحله نخست بوده است که با هلند و شيلي و استراليا هم گروه هستيم و آنگاه بايد منتظر مرحله دوم باشيم.

روي هاجسون سرمربي تيم انگليس هم گفت:ما در گروه دشواري قرار داريم و ما تنها تيم اين گروه نيستيم.سي و دو تيم خوب در اين رقابتها حاضر هستند که من انتظار حضور در گروهي دشوار را داشتم و اين همان چيزي است که ما به آن مي انديشيم.

۱۳۹۲/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...