نسخه چاپی

غرب به دنبال حل مشكل نیست

عکس خبري -غرب به دنبال حل مشکل نيست

یك كارشناس سیاست خارجی گفت: ایران به تعهدات خود پایبند بوده اما باید همواره مواظب بود كه طرف مقابل گفتگوها را به بحث‌های انحرافی نكشاند چرا كه با این اقدام مذاكره اتلاف وقت بوده و به نتیجه خاصی منجر نمی‌شود.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، مصطفی قوام درباره مذاکرات ایران و 1+5 در وین گفت: غرب به‌دنبال حل مشکل نیست و می‌خواهد در هر صحنه بین‌المللی از اتفاقات رخ داده به‌عنوان ابزار بازدارنده علیه کشورمان استفاده کند.
وی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه در مذاکرات گذشته مباحث نظامی مطرح نشده بود هم‌اکنون غربی‌ها می‌خواهند زمینه‌‌ای برای انجام این‌گونه مذاکرات را فراهم آورند.
این کارشناس سیاست خارجی اظهار داشت: ایران به تعهدات خود پایبند بوده اما باید همواره مواظب بود که طرف مقابل گفتگوها را به بحث‌های انحرافی نکشاند چرا که با این اقدام مذاکره اتلاف وقت بوده و به نتیجه خاصی منجر نمی‌شود.
قوام در پایان خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه صورت ‌مسئله روشن است و آمانو در آخرین گزارش خود اعلام کرده که ایران به تعهداتش عمل کرده اما باز طرف غربی می‌خواهد کشورمان را تحت فشار قرار دهد تا نتواند به نقش‌آفرینی خود در سطح جهانی ادامه دهد.

۱۳۹۲/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...