نسخه چاپی

همكاری با اصلاح طلبان در انتخابات

راه‌چمنی در پایان خاطرنشان كرد: با توجه به در پیش بودن «روز مهندس»، شاخه مهندسین حزب وحدت و همكاری ملی جلسه‌ای را برگزار خواهد كرد.

به گزارش نما؛ به نقل از ایسنا، دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی گفت: این حزب در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با گروه‌های سیاسی اصلاح‌طلب و اعتدالگرا همکاری می‌کند.
محمدرضا راه‌چمنی با اشاره به برگزاری آخرین جلسه شورای مرکزی حزب وحدت و همکاری ملی اظهار کرد: زمان زیادی تا برگزاری انتخابات مجلس باقی مانده است و ما به همین دلیل به صورت مصداقی درباره این انتخابات بحث نکرده‌ایم.
این فعال سیاسی ادامه داد: با توجه به اینکه حزب وحدت و همکاری ملی یک حزب اصلاح‌طلب با خط مشی اعتدالی است، تصمیم گرفتیم که با گرو‌ه‌های سیاسی اصلاح‌طلب و اعتدالگرا برای انتخابات مجلس همکاری داشته باشیم.
وی همچنین گفت: ما به شعبات خود در شهرستان‌ها گفته‌ایم که به دنبال شناسایی نیروها برای انتخابات مجلس باشند اما فعلا این افراد معرفی نمی‌شوند زیرا زمان زیادی تا انتخابات آتی مجلس باقی است.
راه‌چمنی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن «روز مهندس»، شاخه مهندسین حزب وحدت و همکاری ملی جلسه‌ای را برگزار خواهد کرد.

۱۳۹۲/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...