نسخه چاپی

حضور مقامات كشورهای اروپایی در ایران زمینه گفتگو را فراهم می كند

وزیر امور خارجه كشورمان گفت: حضور مقامات مختلف كشورهای اروپا، آسیا، آمریكا و سایر كشورهای آفریقا در ایران زمینه برای همكاری و گفتگو را فراهم می كند.

به گزارش نما؛ به نقل ا باشگاه خبرنگاران، "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان در نشست خبری مشترک با همتای بلژیکی خود ضمن خوشامدگویی به وی گفت: ما یک ملاقات مفید در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل با یکدیگر داشتیم و امروز نیز تاکنون درس های بسیار خوبی را در حوزه روابط دوجانبه موضوعات منطقه ای و بین المللی، پرونده هسته ای و گفتگوهای وین، روابط دوجانبه میان ایران، بلژیک و اتحادیه اروپا در زمینه حقوق بشر، افغانستان، تروریسم در منطقه، جنگ و همچنین فاجعه خطرناک و نگران کننده انسانی در سوریه، مواد مخدر و مبارزه با آن و همچنین همکاری های اقتصادی و فرهنگی میان دو کشور را داشتیم.
وی افزود: این فرصت مناسبی است که با حضور مقامات مختلف کشورهای اروپا، آسیا، آمریکا و سایر کشورهای آفریقا در ایران زمینه برای همکاری و گفتگو فراهم شود.
رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم وزیر امور خارجه بلژیک از اولین سفر خود به جمهوری اسلامی ایران لذت ببرد.

۱۳۹۲/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...