نسخه چاپی

انتخاب گزینشی نمایندگان برای صحبت در جلسه غیرعلنی

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت كه در جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس تعدادی از نمایندگان به اظهارنظر پرداختند به صورت گزینشی انتخاب شده‌ بودند.

به گزارش نما؛ به نقل از ایسنا، ابراهیم آقامحمدی اظهار کرد: در جلسه غیرعلنی رییس مجلس تنها اجازه صحبت به یکسری نمایندگان خاص را داد به طوری که چند نفر از آنها با نظر رییس مجلس تنها مجوز بیان تذکر را پیدا کردند ولی به ما اجازه بیان تذکر داده نشد.
وی افزود: از طرف دیگر آقای لاریجانی اطلاعاتی را در جلسه غیرعلنی بیان کردند که بنده نسبت به برخی از این موارد ایراد داشتم حتی به صورت کتبی به ایشان گفتم که اطلاعات صحیح را وزارت خارجه به شما نداده است با این وجود اجازه صحبت به ما داده نشد این در حالی است که ما در مجلس نماینده‌تر نداریم.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد هیات رییسه، گفت: در جلسه غیرعلنی یکسری نماینده‌های محدود و انتخاب شده صحبت کردند که به نظرم این تبعیض است. نباید جایگاه خاصی برای برخی نمایندگان قائل شد. نمایندگان همه با یکدیگر یکسان هستند و هیچ تفاوتی بین آنها وجود ندارد.
این نماینده اصولگرای مجلس گفت: طبیعتا اگر تبعیضی بین نمایندگان دیده شود باید به آن اعتراض کرد. نباید اعتراضات تنها به عملکرد دیگر دستگاه‌ها باشد و اگر اشتباهی دیده می‌شود باید در جهت اصلاح آن تذکر داد.
آقامحمدی تاکید کرد که دلیل اعتراضش در ابتدای جلسه علنی امروز و اصرارش برای بیان تذکر این بوده که هیات رییسه تعداد افراد گزینشی را انتخاب کرده تا آنها صحبت کنند اما سرانجام به دلیل درخواست برخی نمایندگان بخصوص آقای حدادعادل از بیان تذکرش منصرف شده است.
وی همچنین گفت که برخی از صحبت‌های لاریجانی در جلسه غیرعلنی مربوط به برخی از نمایندگان بوده که آنها هم تذکرات و پاسخ‌هایی را مطرح کردند اما برخی دیگر از نمایندگان صحبت‌هایی را مطرح نمودند که بیان آن از سوی این افراد محلی از ارعاب نداشت و این نمایندگان تنها به میل آقایان چنین حرف‌هایی را زدند.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد که در جلسه غیرعلنی هفت نفر از نمایندگان به ایراد سخن پرداختند.
در ابتدای جلسه علنی آقامحمدی با در دست داشتن آیین‌نامه و با صدای بلند قصد بیان تذکر را داشت که با وساطت تعدادی از نمایندگان از بیان تذکرش منصرف شد.

۱۳۹۲/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...