نسخه چاپی

خبر مهم درباره امتحانات خرداد ماه مدارس

برگزاری زودهنگام امتحانات خردادماه مدارس

رئیس مركز سنجش آموزش و پرورش گفت: برای اینكه امتحانات خرداد ماه با مسابقات جام جهانی تداخل نداشته باشد، امتحانات پایانی سال تحصیلی 93-92 را اواخر اردیبهشت ماه برگزار می‌كنیم.

به گزارش نما، عبدالرسول عمادی با بیان اینکه مرکز سنجش به دنبال اخذ مجوز برگزاری امتحانات پایانی سال تحصیلی در اواخر اردیبهشت ماه از شورای عالی آموزش و پرورش است، گفت: چنانچه شورای عالی موافقت کند، امتحانات خرداد ماه چند روز زودتر آغاز می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه 23، 24 خرداد ماه زمان آغاز مسابقات جام جهانی است، برای اینکه امتحانات دانش‌آموزان تداخلی با بازی‌ها نداشته باشد، از اواخر اردیبهشت ماه امتحانات دانش‌آموزان را آغاز می‌کنیم.

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: آموزش و پرورش امتحانات پایان سال تحصیلی را در خرداد ماه برگزار می‌کند اما برای اینکه دانش‌آموزان دغدغه‌ای در زمان امتحانات نداشته باشند، امتحانات را زودتر آغاز می‌کنیم که البته تاکنون شورای عالی آموزش و پرورش این موضوع را قطعی نکرده و برگزاری امتحانات زودهنگام منوط به اخذ مجوز از این شوراست.

پرداخت بخش اعظم معوقات فرهنگیان، بزودی

عمادی درباره پرداخت حق‌الزحمه امتحانات معلمان تا پایان سال نیز گفت: با صحبت‌هایی که بین وزارت آموزش و پرورش و معاونت برنامه‌ریزی و ریاست جمهوری صورت گرفته، چنانچه همه منابع تامین شود، تمام معوقه‌ها پرداخت می‌شود و در صورتی که به طور کامل نتوانیم آن را پرداخت کنیم، بخش اعظمی از این معوقات به زودی به فرهنگیانی که به هر نوعی در برگزاری امتحانات مشارکت داشتند، پرداخت خواهد شد و بخش دیگر نیز به سال بعد موکول می‌شود.

۱۳۹۲/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...