نسخه چاپی

نمی‌دانیم مولود بدقواره ژنو را چه بنامیم

عکس خبري -نمي‌دانيم مولود بدقواره ژنو را چه بناميم

نماینده مردم بروجرد با اشاره به توافق‌نامه ژنو اظهار داشت: بالاخره معلوم نشد این مولود بدقواره را چه باید نامید. هر نامی كه بر آن بگذاریم (توافق یا تفاهم) نقاط ضعف فراوانی دارد و حفره‌های بسیاری در آن تعبیه شده است.

به گزارش نما؛ بهرام بیرانوند در نطق میان دستور خود در جلسه صحن علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس گفت: ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب که متضمن رونق تولید اشتغال صادرات و بهبود معیشت و عدالت در توزیع منابع است منطبق بر نیاز امروز و فردای جامعه به گونه‌ای تدوین شده است که می‌توان در حوزه اقتصاد وظیفه هر مجموعه را مشخص و وضعیت فعلی، اهداف و میزان پیشرفت را بیان کرد.
وی افزود: این سیاست‌ها امکان و فرصت تلاش جهادی را از یک سو فراهم کرده و از سوی دیگر امکان فعال نمایی، تنبلی و فرار از مسئولیت را سلب می‌کند. اجرای این سیاست‌ها جهادی است که مردان خدا را می‌طلبد و سایه‌نشینان، ویژه‌خواران اشراف سیاسی و اقتصادی و آقازاده‌ها در اجرای آنها راهی جز همراهی با ملت ندارند.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به توافق‌نامه ژنو اظهار داشت: بالاخره معلوم نشد این مولود بدقواره را چه باید نامید. هر نامی که بر آن بگذاریم (توافق یا تفاهم) نقاط ضعف فراوانی دارد و حفره‌های بسیاری در آن تعبیه شده است.
بیرانوند خاطرنشان کرد: از تلاش میز مذاکره‌کننده حمایت می‌کنیم اما به آمریکای جهان‌خوار اطمینان نداریم. به تفاهم‌نامه ایراد فراوان داریم سکوت را جایز نمی دانیم البته از چند نفر بیشتریم. میلیون‌ها نفر انسان نگران هستیم. به استناد همین حفره‌ها که گفتیم آمریکایی‌ها می‌توانند فشارهای بعدی را تدارک ببینند. دیدیم که با سحربافی می‌گویند شما در حال غنی‌سازی هستید ولی نمی‌گویند حق غنی‌سازی دارید.
وی افزود: آمریکایی‌ها بدانند که ما اهل منطق و شمشیریم. هرکس با زبان منطق سخن بگوید هم شنونده خوبی هستیم و هم پاسخمان منطبق بر اصول و فطرت بشیریت است و هرکس بخواهد با زبان تهدید و زور سخن بگوید ما فرزندان حیدر کراریم. ما در خصوص حاکمیت ملی‌مان با کسی مطلقا بحثی نداریم.
نماینده مردم بروجرد در خانه ملت اظهار داشت: توان دفاعی ما متناسب با سطح تهدیدات رشد خواهد کرد در هر سطحی که تهدید شویم واکنش نشان خواهیم داد. ما خود را حامی معنوی جریان‌های انقلابی و اسلامی منطقه و جهان می‌دانیم و آن را سپر محافظتی جهان اسلام دانسته و پناه مستضعفان خواهیم بود.
بیرانوند با اشاره به فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد: مجلس در این ارتباط با کاهش سقف ریالی مبلغی که باید از مردم گرفته شود مجوز اجرای فاز دوم هدفمندی را صادر کرد. امید است نقاط ضعف مشکلات توزیع سبد کالا در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تکرار نشود و از توان کارشناسان و مدیران اجرایی البته در محور تدبیر و اعتدال استفاده شود. مخصوصا در مورد شناسایی خانوارها به گونه‌ای رفتار شود که صاحبان حق محروم نمانند.
وی تصریح کرد: اخیرا تعدادی از روزنامه‌های زنجیره‌ای هماهنگ و هم‌صدا در یک زایش پیش از موعد تلاش می‌کنند تا فضای جامعه را ملتهب کنند و نمایندگان ملت را تهدید کرده و تحت فشار قرار داده‌اند تا از حقوق ملت دفاع نکنند. به خصوص برخی آقازاده‌هایی که محکومیت قضایی نیز دارند در این امر پرچم‌داری می‌کنند. این آقازاده‌ها اجازه بدهند به نقش غیرقانونی آنها در برخی قراردادهای مسئله‌دار رسیدگی شود در صورت تبرئه برای ملت تعیین تکلیف کنند.
بیرانوند در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخاباتی خود در زمینه‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

۱۳۹۲/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...