نسخه چاپی

فرستادن احضاریه غیرقانونی بود

عکس خبري -فرستادن احضاريه غيرقانوني بود

نماینده مردم تهران گفت:فرستادن احضاریه از سوی قوه قضائیه به بنده غیر قانونی بوده است از این رو به دادگاه مراجعه نكردم.

به گزارش نما؛ علی مطهری نماینده تهران در جمع خبرنگاران درباره اظهارات فائزه هاشمی درباره کاهش نقش زنان در شرایط کنونی کشور گفت: به نظر من وضعیت زنان بعد از انقلاب پیشرفت خوبی داشته است .
وی افزود: قطعا وضعیت زنان از لحاظ برخورداری از حقوق اجتماعی در بعد از انقلاب بهتر از قبل از انقلاب است، من حرف خانم هاشمی را قبول ندارم و هنوز به طور کامل اظهارات وی را مطالعه نکرده‌ام و فقط آن چه را که در پیامک‌ها منتشر شده است، دیده‌ام.
عضو کمیسیون فرهنگی همچنین درباره اظهارش به قوه قضائیه گفت:برگه احضاریه بدست من رسیده است اما بعد من آن را به آقای ابوترابی‌فرد رئیس هیئت نظارت بر نمایندگان ارائه دادم. و وی گفت که این احضاریه نباید به دست شما می‌آمد و اشتباها آمده است و برگه ها را از من گرفت.
مطهری اضافه کرد: ابوترابی‌فرد گفت؛ ما باید این موضوع را بررسی کنیم ولی هنوز نمی‌دانم که این ماجرا به کجا رسیده است، بالاخره من آن روز بنا به درخواست احضاریه به دادگاه مراجعه نکردم چرا که احضاریه قانونی نبوده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از بیان نطقم در ابتدا باید هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نطق من را بررسی کند و سپس در این باره تصمیم گیری شود، فرستادن احضاریه بدون استعلام غیر قانونی است و من نیز نباید به دادگاه مراجعه می‌کردم.

۱۳۹۲/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...