نسخه چاپی

هیچ دولتی حق تسلط بر صداوسیما را ندارد

عکس خبري -هيچ دولتي حق تسلط بر صداوسيما را ندارد

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: نه این دولت، نه دولت قبل و نه مجلس و نه هیچ‌كس حق ندارد به صداوسیما مسلط شود.

به گزاش نما ، به نقل از تسنیم، امیرحسین قاضی‌زاده نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه صداوسیما به عنوان رسانه ملی به نظام، اسلام و عموم مردم اختصاص دارد، گفت: اگر هر فرد، جناح، گروه و دولتی بخواهد رسانه ملی را تسخیر کند و به دور از افکار عمومی در حوزه سیاست خارجی و مسائل اقتصادی اقداماتی را انجام دهد، عملی خیانت‌آلود انجام داده است که به شدت باید از آن پرهیز شود.
وی افزود: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی با حضور مردم در صحنه به پیروزی رسیده و اسلام از این طریق به کشور ما بازگشته است و مردم همواره عرصه کشور را اداره کرده‌اند، به نظر نمی‌رسد که موضوعی در حوزه‌‌های سیاست خارجی و اقتصادی وجود داشته باشد که مردم نباید از آن‌ها اطلاع یابند.
نماینده مردم مشهد در مجلس در ادامه اظهارداشت: تسلط بر صداوسیما به واسطه جناح، حزب و گروه پذیرفته شده نیست. البته نه این دولت، نه دولت قبل و نه مجلس و نه هیچ‌کس حق ندارد به صداوسیما مسلط شود.
قاضی‌زاده در ادامه به نقش بی بدیل صداوسیما در عرصه جنگ نرم و مقابله با تهاجمات فرهنگی غرب اشاره و تصریح کرد: در شرایط حاضر، صداوسیما در برابر هزاران شبکه ماهواره‌ای و رسانه‌ای قرار دارد که همواره علیه ملت ما هجمه تبلیغاتی وارد می‌کنند که نیاز است بیش از گذشته به آن کمک کرده و از آن حمایت کنیم که در این میان دولت نقش بیشتری در حمایت از رسانه ملی نسبت به سایر دستگاه‌ها دارد.
**دولت به نقش صداوسیما در عرصه جنگ نرم علیه دشمن توجه کند
وی در همین زمینه تأکید کرد: همه نهادها از جمله دولت باید از صداوسیما حمایت کنیم تا در کنار پوشش اخبار صحیح در داخل کشور در عرصه بین‌المللی نیز به یک عنصر خبری و تبلیغاتی معتبر تبدیل شده و بتواند پیام حق ملت ایران را به گوش جهانیان برساند.
نماینده مردم مشهد در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: دولت مؤثرترین قوه در حمایت از صدواسیماست. دولت باید بیشترین حمایت‌‌ها را از صداوسیما داشته باشد و به نقش آن در حوزه جنگ نرم علیه دشمن توجه کند.

۱۳۹۲/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...