نسخه چاپی

هركس در جاسك سرمایه‌گذاری كند در سال‌های آتی سود می‌برد

عکس خبري -هرکس در جاسک سرمايه‌گذاري کند در سال‌هاي آتي سود مي‌برد

رئیس‌جمهور با بیان اینكه ساخت یك فرودگاه بین‌المللی در جاسك را در دولت یازدهم آغاز می‌كنیم كه در «دولت دوازدهم» تكمیل شود، گفت: هركس در جاسك سرمایه گذاری كند بداند در سال‌های آتی سود خواهد برد.

به گزارش نما ، حسن روحانی رئیس‌جمهور در جمع مردم جاسک اظهار داشت: این منطقه را به یک منطقه مهم انرژی بر تبدیل می‌کنیم.
روحانی افزود: ساحل مکران باید آباد شود و ما جاده بندرعباس جاسک را تکمیل می‌کنیم.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه صنایع پتروشیمی، فولاد و آلمینیوم در منطقه جاسک ایجاد می‌شود، یادآور شد: این منطقه به یک منطقه صنعتی تبدیل می‌شود و بندری تاسیس می کنیم که از اینجا نفت به دنیا صادر شود.
وی تصریح کرد: ساخت یک فرودگاه بین‌المللی در جاسک را در دولت یازدهم آغاز می‌کنیم که در «دولت دوازدهم» تکمیل شود و شهر جدیدی نیز کنار جاسک تاسیس می‌کنیم.
روحانی یادآور شد: هرکس از فردا در جاسک سرمایه گذاری کند بداند در سال‌های آتی سود خواهد برد چراکه این منطقه به یک مرکز تجاری، صنعتی و دریایی تبدیل می‌شود.
روحانی ادامه داد: اجرای سه طرح مربوط به آب، بیمارستان و فاضلاب تا پایان سال وعده ما به شماست که هم استاندار، هم فرماندار و هم مسئولین باید آن را اجرایی و عملیاتی کنند.
وی افزود: همه همسایگان جنوبی ما در منطقه خلیج فارس و دریای عمان باید بدانند که این دولت مبنایش بر تعامل و دوستی با همسایگان بویژه همسایگان جنوب این منطقه است. ما به دنبال روابط بهتر و تعامل بیشتر برای سرمایه‌گذاری هستیم.
رئیس‌جمهور تاکید کرد: همه ایرانیان عزیز چه در داخل و چه خارج از کشور و یا کارآفرینان دیگر می‌توانند به آینده این منطقه امیدوار باشند. هر کس در جاسک سرمایه‌گذاری کند در سال‌های آتی منفعت خواهد برد و اینجا به یک مرکز تجاری، صنعتی و مهم دریایی که باعث پیشرفت این منطقه است، تبدیل می‌شود.
روحانی خاطرنشان کرد: بخش زیادی از جاسک باید تبدیل به منطقه ویژه شود تا بتوانیم از همه استعدادهای این منطقه استفاده و بهره‌وری کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش در باره موضوع هدفمندی یارانه‌ها گفت: در اینجا اعلام می‌کنم که یارانه نقدی برای اقشار نیازمند جامعه ادامه خواهد یافت، البته اگر خانواده‌هایی در سطح کشور که وضع زندگی‌شان به گونه‌ای است که نیاز به یارانه ندارند طبق قانون اخیر مجلس می‌توانند با پر کردن یک فرم از گرفتن یارانه انصراف دهند، فرم جدیدی نیز توزیع می‌شود که اعلام می‌شود و خوب است افرادی که نیاز ندارند آن را پر نکنند بلکه افرادی که نیازمند گرفتن یارانه هستند این فرم را پر می‌کنند.
روحانی تصریح کرد: در سال آینده و مرحله آتی به غیر از یارانه نقدی که به خانواده‌ها پرداخت می‌شود یک بخش برای ساماندهی بهداشت و درمان تخصیص داده می‌شود.
وی ادامه داد: اولین قدم در حوزه بهداشت را در سال آینده برمی‌داریم و همه مردم را تحت پوشش درمانی قرار خواهیم داد. ما به دنبال این هستیم ارزش بیمه‌ها را بالا ببریم تا مردم امنیت خاطری در زمینه بهداشت و درمان داشته باشند.
رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بحث امنیت غذایی اظهار داشت: مردم ما نباید از لحاظ مواد اصلی غذایی دغدغه خاطر داشته باشند لذا دولت در کنار یارانه نقدی یارانه کالایی را نیز خواهد داشت و با یک برنامه منظم‌تر و دقیق‌تر در سال آینده به مسئله امنیت غذایی مردم می‌پردازیم چون مسئله غذا و بهداشت و درمان جزو نیازهای اولیه مردم است.

۱۳۹۲/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...