نسخه چاپی

زمان آغاز فروش بلیت اتوبوس‌ های بین شهری

در آستانه نوروز 93 و آغاز سفرهای نوروزی، پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌‌های بین‌ شهری از 11 اسفند امسال و پیش‌ فروش حضوری بلیت اتوبوس در سراسر كشور به طور همزمان از 18 اسفندماه آغاز می‌شود.

به گزارش نما به نقل از مهر: در آستانه نوروز 93 و آغاز سفرهاي نوروزي، پيش‌فروش اينترنتي بليت اتوبوس‌‌هاي بين‌ شهري از 11 اسفند امسال و پيش‌ فروش حضوري بليت اتوبوس در سراسر كشور به طور همزمان از 18 اسفندماه آغاز مي‌شود.

محسن حاجي‌اسماعيلي با اعلام اين خبر افزود: متقاضيان مي‌توانند براي خريد بليت اينترنتي به نشاني www.mosaferyar.ir و يا www.payaneh.ir و همچنين ساير سايت‌هاي ‌استاني و سايت‌هاي اختصاصي شركت‌هاي حمل و نقل مسافر مراجعه كنند.

مديركل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: پيش‌فروش حضوري بليت در محل پايانه‌هاي عمومي مسافر و همچنين دفاتر مركزي و دفتر فروش بليت شركتهاي مسافربري تعدادي از دفاتر متمركز در سطح شهر صورت مي‌گيرد و نظارت بر نحوه عملكرد آنها توسط بازرسان ادارات كل استاني انجام مي‌شود.

وي با اعلام اين كه 1100 دفتر در پايانه‌ها و مراكز شهري خدمات سفرهاي نوروزي را به مسافران ارايه مي‌دهند، افزود: با توجه به هماهنگي‌هاي به عمل آمده در زمينه به‌كارگيري حداكثر ظرفيت ناوگان تحت پوشش شركت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافربري، تعداد 19 هزار و 500 دستگاه اتوبوس كه غالبا از نوع VIP و ويژ هستند، 35 هزار و 900 دستگاه ميني‌بوس و 35 هزار و 800 دستگاه سواري كرايه به منظور جابه‌جايي مسافران نوروزي تأمين و تجهيز شده‌اند.

حاجي‌اسماعيلي طرح جابه‌جايي مسافران نوروزي را از 25 اسفندماه تا 15 فروردين ماه سال 93 اعلام كرد و افزود: طرح ارتقاي ايمني سفرهاي نوروزي مشتمل بر تمهيدات لازم در جهت سرويس‌دهي مناسب و مطلوب به هم‌وطنان عزيز از سوي اين سازمان تهيه و جهت اجرا به كليه ادارات حمل و نقل و پايانه‌هاي سراسر كشور ابلاغ شد و اميد است با همكاري ساير سازمانهاي خدمات‌دهنده به مسافران در جاده‌ها، امر جابه‌جايي روان و ايمن مسافران در ايام نوروز فراهم شود.

۱۳۹۲/۱۲/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...