نسخه چاپی

خداحافظی رضایی با انتخابات؟

عکس خبري -خداحافظي رضايي با انتخابات؟

یك عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است محسن رضایی دیگر در انتخابات ریاست جمهوری حاضر نخواهد شد.

به گزارش نما ، به نقل از خبرآنلاین ، عباسعلی منصوری آرانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آقای محسن رضایی با برنامه هایی که برای انتخابات ریاست جمهوری داشت بار دیگر در عرصه انتخابات حاضر شد اما مجددا نتوانست پیروز انتخابات ریاست جمهوری شود و به نظر بنده دیگر شاهد حضور آقای رضایی در انتخابات نیستیم.آقای رضایی دیگر وارد انتخابات ریاست جمهوری نمی شود و سعی می کند جبهه ایستادگی را تقویت کند و در مجمع تشخیص مصلحت نظام بماند و در عین حال تاثیرات سیاسی را در جبهه ایستادگی داشته باشد.
منصوری همچنین گفت: اما در صورتی که آقای رضایی بخواهد موفق تر از قبل باشد باید به سمت راه اندازی حزب برود. چرا که جبهه هایی مانند پایداری و ایستادگی موضوعاتی است که خیلی معنادار نیستند و نمی توانند تاثیرگذاری یک حزب را داشته باشند و حزب در چارچوب و قواعد خاص خود فعالیت می کند ولی جبهه فعالیت ساده تری در مقایسه با حزب دارد.
وی گفت: آقای رضایی در جرگه سیاسیون وجود دارد و نمی تواند از این جرگه خارج شود و یک فرد سیاسی باقی خواهد ماند. اما من فکر می کنم ایشان وارد انتخابات ریاست جمهوری نمی شود و به عنوان یک لیدر تفکر سعی می کند خود را حفظ کند و جبهه ایستادگی را نگه دارد. اما جبهه ایستادگی نمی تواند خیلی در کشور به آقای رضایی جایگاه بدهد و آقای رضایی باید در این زمینه به صورت جدی برنامه ریزی کند.
این نماینده مجلس تصریح کرد: اگر آقای رضایی به دنبال راه اندازی حزب باشد و سعی کند کشور را به تحزب و حزب گرایی سوق دهد و خودش در این زمینه وارد شود ممکن است می تواند در آینده فعالیت تاثیر گذار باشد و با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی حتی می تواند بعضی از کرسی های مجلس را در اختیار بگیرد.
منصوری آرانی همچنین گفت:در صورت راه اندازی حزب توسط آقای رضایی می توان به در اختیار گرفتن برخی کرسی های مجلس از حوزه های انتخابیه خوزستان، چهارمحال و حتی تهران توسط این حزب امیدوار بود.اما نکته ای که درباره آینده سیاسی آقای رضایی می توان به آن اشاره کرد این است که وی دیگر وارد حوزه اجرا نخواهد شد و باید به سمت طراحی تفکر های مناسب برای آینده سیاسی کشور باشد.

۱۳۹۲/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...