نسخه چاپی

كارنامه فرهاد رهبر چطور بود؟

عکس خبري -کارنامه فرهاد رهبر چطور بود؟

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران گفت: ‌فرهاد رهبر در زمان ریاستش بر دانشگاه تهران از نظر مدیریتی و اجرای اعتدال كارنامه موفقی داشت.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، پرویز نوروزی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره به خصوصیات فرهاد رهبر رئیس پیشین این دانشگاه گفت:‌ فرهاد رهبر فرد اعتدال‌گرایی بود که در زمان وی دانشگاه تهران جو آرامی داشت.
وی افزود: در زمان فرهاد رهبر درگیری سیاسی در دانشگاه وجود نداشت و وی از نظر مدیریتی و اجرای اعتدال کارنامه موفقی داشت.
نوروزی در رابطه با خصوصیات رئیس آینده دانشگاه تهران گفت:‌ دانشگاه تهران دانشگاه مادر است و ما انتظار داریم پژوهش و آموزش در این دانشگاه در اولویت مسائل باشد و رئیس دانشگاه به مسائل جناحی و سیاسی نپردازد.
نوروزی عنوان کرد:‌ تحولات پژوهشی و آموزشی در دانشگاه تهران می‌تواند به صورت الگو برای دانشگاه‌های دیگر مطرح باشد و اگر پژوهش و آموزش در اولویت دانشگاه تهران قرار بگیرد کشور نیز روبه‌ بهبود و پیشرفت می‌رود.
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران ادامه داد: رسیدگی به شرایط مالی اساتید و خرید تجهیزات آزمایشگاهی نیز از انتظارات اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران است که رئیس آینده این دانشگاه باید با جذب بودجه دانشگاه را از نظر مالی بهبود بخشد زیرا در حال حاضر دانشگاه تهران از نظر مالی جزو دانشگاه‌های محروم است و بدهی زیادی دارد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...