نسخه چاپی

سردار شریف:

اسرائیل از تبعات حمله به ایران اطلاع دارد

عکس خبري -اسرائيل از تبعات حمله به ايران اطلاع دارد

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جوانان نباید به هیاهوی دشمنان توجه كنند، چراكه ایران در اوج قدرت است و هیچگاه آمریكا جرأت حمله به ایران را نخواهد داشت.

به گزارش نما ، سردار رمضان شریف در همایش جهاد، شهادت، مقاومت و ایثار در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، دلیل دعواهای جهان امروز را پیام انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی بر سر پیام انقلاب که همان پیام قرآن و اسلام است، دعوا بوده است.
وی با اشاره به افزایش اهمیت ایران از 35 سال گذشته تاکنون، تصریح کرد: قبل از انقلاب بیشتر پزشکان ایران از کشورهای دیگر بودند که امروز به برکت انقلاب جمهوری اسلامی، پیشرفت چشمگیری در علم پزشکی داشته‌ایم.
شریف همچنین اظهار کرد: در طول 35 سال گذشته با وجود تمام مشکلات موجود در ایران، امروز ملت به قله‌ای از قدرت نظامی رسیده که دشمن جرأت تهاجم به ایران را ندارد.
مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه "اسرائیلی‌ها برای حمله به هیچ کشوری از کسی اجازه نمی‌گیرند، جز اینکه از عواقب سنگین آن مطلع باشند"، افزود: تاکنون هر کشوری که به سمت انرژی هسته‌ای رفته، اسرائیل به آن کشور حمله کرده، به جز ایران که از عواقب حمله به آن مطلع است.
وی همچنین با اشاره به اینکه "در ایران بیشترین تعداد فرماندهان جنگ‌دیده را داریم"، ادامه داد: امروز باید به شهدا، رزمندگان و خانواده شهدا افتخار کنیم. همچنین باید در تمام عرصه‌های علم پیشرفت کنیم و باید سربازانی در تمام حوزه‌ها تربیت کنیم.
سردار شریف در پایان با بیان اینکه "ما قادر به تحقق اهداف و آرمان‌های بلند خود هستیم"، خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن وعده حمایت و پشتیبانی از کسانی را که در راه خدا گام برمی‌دارند، داده است.

۱۳۹۲/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...