نسخه چاپی

بروجردی‌:‌

پشتیبان‌لبنان‌مقابل‌تروریسم‌هستیم

رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی دیدار با مقامات لبنانی تاكید كرده است كه جمهوری اسلامی ایران از تلاش‌های دولت لبنان برای مبارزه با تروریسم پشتیبانی می‌كند.

به گزارش نما ، علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ورای اسلامی کشورمان پس از دیدار با مقامات لبنانی طی سخنانی تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به خاک لبنان را محکوم کرد.
وی همچنین اعلام کرد که در تمامی دیدار های خود با مقامات لبنانی تاکید کرده است که جمهوری اسلامی ایران از تلاش‌های دولت لبنان برای مبارزه با تروریسم پشتیبانی می‌کند.
بروجردی همچنین تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران حاظر است تا در صورت نیاز به هر گونه کمی آن را به دولت لبنان ارائه کند.
از سوی دیگر بروجردی به پرونده دیپلمات‌های ایرانی ربوده شده در سال 1982 در لبنان و ربوده‌شدن امام موسی صدر اشاره کرده و تاکید کرد که این دو پرونده مورد توجه ویژه مقامات جمهوری اسلامی ایران، مجلس و ملت ایران است. وی افزود، ما متوجه شدیم که این دو پرونده نزد مقامات لبنانی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.
بروجردی در خصوص پرونده سوریه گفت: طی دیدار‌های خود با مقامات لبنانی دریافتیم که دیدگاه‌های ما با آنان در خصوص بحران داخلی در سوریه یکسان بوده و هر دو طرف به راه حل سیاسی اعتقاد داریم.
وی افزود، پیش از سفر به لبنان گزارش‌های تفصیلی خود در خصوص نتایج سفر به سوریه را در اختیار مقامات لبنانی قرار دادیم.
بروجردی خاطرنشان کرد که پیمان بنیادینی میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های تروریستی که درحال تخریب سوریه هستند وجود دارد؛ بازدید بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تروریست‌های مجروح که در حال مداوا در داخل خاک رژیم صهیونیستی هستند و همچنین تجاوز اخیر جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان به خوبی نشان می‌دهد که اهداف تروریست‌ها با رژیم صهیونیستی هم سو است.

۱۳۹۲/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...