نسخه چاپی

نماینده مجلس خبر آزادی سربازان ایرانی را تایید كرد

همچنین از سوی استانداری سیستان و بلوچستان این موضوع اعلام شد كه هیات اعزام شده به بلوچستان پاكستان كه مدت ماموریتش به اتمام رسیده، هم‌اكنون در حال رایزنی و پیگیری اخبار مربوط به صحت و سقم این خبر است.

به گزارش نما ، نماینده مردم ایرانشهر، آزادی 5 سرباز مرزبان ایرانی که بیش از یک ماه پیش توسط گروه جیش العدل به اسارت گرفته شده بود را تایید کرد.
محمد سعید اربابی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: آزادی سربازان ایرانی قطعی است اما نحوه و یا جزییاتش تا ساعاتی دیگر مشخص و اعلام خواهد شد.
سفارت ایران در پاکستان نیز به ایسنا اعلام کرد که با انتشار اخبار اولیه آزادی این مرزبانان، موضوع را به طور رسمی از وزارت خارجه پاکستان دنبال کرده و خواستار توضیح در این باره شده است.
سفارت کشورمان اعلام کرد: پیگیر اخبار دقیق در ارتباط با آخرین وضعیت این مرزبانان است.
همچنین از سوی استانداری سیستان و بلوچستان این موضوع اعلام شد که هیات اعزام شده به بلوچستان پاکستان که مدت ماموریتش به اتمام رسیده، هم‌اکنون در حال رایزنی و پیگیری اخبار مربوط به صحت و سقم این خبر است.
حسینعلی شهریاری، نماینده زاهدان نیز در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هنوز خبر رسمی در این باره اعلام نشده، گفت: تا جاییکه مسوولان پاکستانی گفتند ارتش پاکستان در خاک خود عملیاتی انجام داده و به زودی خبرهای خوشی اعلام خواهد شد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...