نسخه چاپی

مراسم چهارشنبه سوری را خانوادگی برگزار كنید

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از گردهمایی خانوادگی به عنوان بهترین راه مقابله با حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال یاد كرد.



به گزارش نما به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی درخصوص رویکرد و برنامه‌های پلیس اصفهان در چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: پلیس به هیچ وجه با شادی مردم در چهارشنبه آخر سال مخالف نیست بلکه برابر وظیفه ذاتی خود با کسانی که بخواهند با کارهای غیرمتعارف و استفاده از مواد محترقه غیرمجاز و برهم زدن نظم عمومی امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند، برخورد قانونی می‌کند.

وی افزود: واقعیت این است که چهارشنبه آخر سال از جمله سنت‌های پسندیده مردم ایران قدیم بوده که برای شادی رسیدن بهار به صورت خانوادگی دور هم جمع می‌شدند و با خوردن آش و آجیل مخصوص و مراسم قاشق زنی این روز را بدون هیچ حادثه‌ای جشن می‌گرفتند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: متاسفانه عده‌ای فرصت طلب و سودجو به بهانه ایجاد شادی و نشاط در بین نوجوانان و جوانان اقدام به فروش مواد محترقه خطرناک می‌کنند و با ایجاد وحشت و گذشتن از مرز شادی و با رفتارهای ناهنجار سلامتی و امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازند.

کریمی با بیان اینکه رویکرد همیشگی پلیس همراهی با مردم است، گفت: پلیس معتقد است که اگر مراسم چهارشنبه آخر سال به صورت گردهمایی‌های خانوادگی و تحت نظارت بزرگترهای محل برگزار شود و به صورت کنترل شده، هیجان‌های جوانان تخلیه شود با کمترین اتفاقات مواجه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تیم‌های ویژه‌ای به آگاه‌سازی دانش آموزان از عوارض استفاده از مواد محترقه خطرناک در چهارشنبه آخر سال می‌پردازند و تیم‌هایی نیز با عاملان توزیع این مواد برخورد قانونی می‌کنند، تصریح کرد: به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم که مراقب فرزندانشان در این شب باشند.

۱۳۹۲/۱۲/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...