نسخه چاپی

خوشبینی پروین به خصوصی‌سازی پرسپولیس

علی پروین پس از جلسه رسیدگی به وضعیت خصوصی‌سازی 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال عنوان كرد: جلسه خوبی برگزار كردیم. در این نشست همه به دنبال خصوصی‌سازی بودند و امیدواریم این بار این اتفاق بیافتد و پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی واگذار شوند.

به گزارش نما به نقل از تسنيم، اين جلسه با حضور هادي حسيني عضو فراکسيون ورزش مجلس، علي پروين مديرعامل باشگاه پرسپوليس و علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال برگزار شد که پروين در اين باره گفت: در اين جلسه بحث خوبي را با آقاي حسيني انجام داديم اما به شرطي که اين صحبت‌ها عملي شوند. 20 سال است از سمت دولت مي‌شنويم که قرار است پرسپوليس و استقلال خصوصي شوند و اين اتفاق نمي‌افتد اما گويا اين بار تصميم جدي است و تا 2 روز آينده در اين خصوص تصميم‌گيري خواهد شد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس خواستار اين شد که اين باشگاه در اختيار پيشکسوتان قرار بگيرد و افزود: پرسپوليس را به پيشکسوتان بدهند و ببينند که مي‌توانيم آن را اداره کنيم يا نه! اگر توانستيم که بسم‌الله و اگر هم نتوانستيم که حرفي نداريم.

وي در پاسخ به اين پرسش که پرسپوليس و استقلال اين بار به بخش خصوصي واگذار مي‌شوند يا نه، گفت: صحبت‌ها که خوب بود اما بايد ببينيم در عمل چه مي‌شود. من اين بار به خصوصي شدن پرسپوليس اميدوارم.

۱۳۹۲/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...