نسخه چاپی

پاسخ باشگاه استقلال به ادعاهای اكبرپور

قائم مقام باشگاه استقلال می‌گوید اینكه بازیكنی در استقلال باشد كه محتاج 100 هزار تومان باشد صحت ندارد چرا كه حداقل درصد دریافتی در استقلال، حدود 25 تا 30 درصد از قرارداد است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: قائم مقام باشگاه استقلال می‌گوید اینکه بازیکنی در استقلال باشد که محتاج 100 هزار تومان باشد صحت ندارد چرا که حداقل درصد دریافتی در استقلال، حدود 25 تا 30 درصد از قرارداد است.

علی نظری جویباری در واکنش به اظهارات امروز سیاوش اکبرپور که مدعی شده هیچ پولی از استقلال دریافت نکرده است ولی برخی بازیکنان این تیم چیزی حدود یک و نیم میلیارد تومان دریافت کرده‌اند گفت: این را قبول دارم که میزان پرداختی‌ها متفاوت است اما هیچ یک از بازیکنان استقلال کمتر از 25 الی 30 درصد از قراردادشان را دریافت نکرده‌اند. البته برخی بازیکنان شاید 60 تا 65 درصد هم دریافت کرده‌ باشند که این بسته به توافق آن‌ها با باشگاه است.

او افزود: مثلا برخی بازیکنان مثل نکونام، تیموریان، حیدری یا رحمتی در ابتدای فصل شرط می‌گذارند که اگر 20 میلیون تومان نگیرند، قرارداد را امضا نمی‌کنند. این هم به دلیل آن است که بازیکن آزاد محسوب می‌شوند. قاعدتا ما مجبوریم که این پول را بدهیم تا آنها در جمع ما بمانند چرا که اگر این پول پرداخت نشود این بازیکنان تیم‌های خواهان زیادی دارند و هواداران از ما توقع دارند که آنها را نگاه داریم.

قائم مقام باشگاه استقلال ادامه داد: به همین دلیل است که می‌گویم که برخی بازیکنان شاید دریافتی‌های بیشتری داشته باشند چرا که توافق‌شان با باشگاه در روز نخست به گونه‌ای بوده که به آنها این اجازه یا فرصت را می‌داده که پول بیشتری دریافت کنند. اینکه یک بازیکن در استقلال به 100 هزار تومان محتاج باشد حرف صحیحی نیست و صحت ندارد. همان طور که گفتم حداقل دریافتی بازیکنان استقلال 25 تا 30 درصد از قراردادشان است.

۱۳۹۲/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...