نسخه چاپی

توزیع كارت شركت در آزمون دكتری ۹۳ آغاز شد

توزیع كارت شركت در آزمون داوطلبان دكتری نیمه متمركز سال ۹۳ امروز از طریق سایت سنجش آموزش كشور آغاز شد و تا پایان روز ۱۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، کارت شرکت در آزمون 240 هزار و 361 داوطلب آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال 93 از امروز سه‌شنبه 13 اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

براساس این گزارش، داوطلبان این آزمون از امروز سه‌شنبه 13 اسفند ماه تا ساعت 24 پنجشنبه 15 اسفند ماه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز به چهار روش جستجو بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری، جستجو بر اساس کارت اعتباری ثبت نام، جستجو براساس مشخصات فردی و جستجو بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبی ضمن مشاهده کارت خود، از کارت و برگ راهنمای مربوط پرینت بگیرند. شهرستان محل برگزاری آزمون هر داوطلب و نشانی حوزه امتحانی داوطلب در شهرستان مذکور نیز در ذیل پرینت کارت درج شده است.

آزمون ورودی دوره دکترای نیمه‌متمرکز سال 93 منحصرا در صبح روز جمعه 16 اسفندماه 1392 در 53 شهرستان مختلف کشور به شرح مندرج در جدول شماره یک اطلاعیه منتشره شده سازمان سنجش برگزار می‌شود.

۱۳۹۲/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...