نسخه چاپی

دولت پای كار است؟

رضایی تأكید كرد: اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی كشور را بیمه و اقتصاد را ثبات می‌بخشد.

به گزارش نما ، به نقل از ایسنا، محمدابراهیم رضایی نماینده خمین اظهار داشت: با وجود تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی در گذشته، بیان سیاست‌های کلی این حوزه و گوشزد کردن خطرات و تهدیدات و در مقابل قدم نگذاشتن مدیران ارشد و کلان کشور به این سیاست‌ها، آسیب‌های بسیاری را متوجه کشور کرد.
وی با اشاره به اینکه این عمل نکردن به اقتصاد مقاومتی دشمنان را به طمع واداشت که از راه اقتصاد به کشور ضربه وارد کنند، افزود: خوشبختانه امروز تصمیمات مهمی در این حوزه گرفته شده است و قطعاً عمل کردن به تدابیر و سیاست‌ها در قالب اقتصاد مقاومتی کشور را بیمه خواهد کرد.
رضایی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی کمک خواهد کرد که کشور در فراز و نشیب‌های اقتصادی در منطقه و جهان با ثبات پیش رود و استحکام لازم را داشته باشد، به ویژه در چارچوب معیشت و زندگی مردم چنان مستحکم خواهد بود که بحران‌های اقتصادی تعادل آن را برهم نخواهد زد.
وی با تأکید بر اینکه زمان آن رسیده است که اقتصاد خود را مستحکم کنیم و تزلزلات احتمالی را کاهش دهیم، گفت: با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، در مقابل همه شرایط مردم با خیالی آسوده می‌توانند در مواجهه با بحران‌های اقتصادی مقاومت کنند و دولت به طور ویژه پرچم‌دار این راه است.
نماینده خمین اضافه کرد: دولت با توجه به تیمی که انتخاب و با همکاری آن کار را آغاز کرده است نشان داد که پای کار است و این سیاست‌ها را عملیاتی خواهد کرد. مجلس نیز در کنار دولت و در جهت مشترک برای اجرای این سیاست و تحقق آن تلاش خواهد داشت.
رضایی گفت: اگر دولت با انسجام و روحیه جهادی کار را آغاز کند می‌تواند تا دو سال آینده به نقطه‌ای ‌روشن و نتیجه مطلوب برسد. کشور و اقتصاد ظرفیت این را دارد که در منطقه و جهان بدرخشد فقط نیازمند یک مدیریت درست و منطقی است.

۱۳۹۲/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...