نسخه چاپی

نتانیاهو:

ایران به زودی میتواند لس آنجلس را بزند

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل مدعی شد ایران به زودی خواهد توانست لس آنجلس آمریكا را مورد هدف قرار بدهد.

به گزارش نما ، به نقل از خبرگزاری آلمان نوشت: نتانیاهو روز سه شنبه در کنگره کمیته روابط عمومی آمریکایی اسرائیلی (آیپک) در واشنگتن اظهار داشت: ایران برنامه ویژه خود درباره موشک های بالستیک را متوقف نکرده است. این کشور به زودی می تواند قدرت بمباران مناطق دور مانند ساحل غربی آمریکا را کسب کند.
آیپک مهمترین لابی حامی اسرائیل در آمریکا به شمار می رود.
وی افزود: موشک های بالستیک قاره پیما به شیوه ای هستند که می توانند از اقیانوس های بزرگ هم عبور کنند و هم اکنون بخش شرقی آمریکا و به زودی زود موشک های بالستیک ایران به لس آنجلس می رسد.
نخست وزیر اسرائیل اضافه کرد: موشک های ایران حتما می توانند به اسرائیل برسند. موشک های قاره پیما که ایرانی ها در حال ساخت آنها هستند به هیچ وجه برای ما ساخته نمی شوند. هنگامی که می بینید ایران موشک های بالستیک قاره پیما می سازد به یاد آمریکا بیافتید. این موشک ها برای استفاده علیه شما ساخته می شوند.
او همچنین به جامعه جهانی درباره موافقت با حفظ غنی سازی اورانیوم ایران هشدار داد و گفت: همه تاسیسات هسته ای ایران باید نابود شوند. جامعه جهانی به جای کاهش تحریم های ایران، باید فشارهای دیپلماتیک علیه این کشور را افزایش دهد.
نتانیاهو ادامه داد: متاسفانه قدرت های جهانی درباره باقی ماندن توانمندی های غنی سازی ایران سخن می گویند. امیدوارم چنین اقدامی را انجام ندهند زیرا این، خطای بزرگی است. این اقدام، ایران را در آستانه تبدیل شدن به قدرت نظامی هسته ای قرار می دهد.
پیش از این مقامات کشورهای 1+5 (آمریکا، روسیه، فرانسه، چین، انگلیس و آلمان) گفته بودند در توافق نهایی هسته ای با ایران، با غنی سازی اورانیوم ایران موافقت خواهد شد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...