نسخه چاپی

پیش‌نویس راهكارهای تحقق اقتصاد مقاومتی تا پایان اسفند

عکس خبري -پيش‌نويس راهکارهاي تحقق اقتصاد مقاومتي تا پايان اسفند

عضو هیئت رئیسه مجلس از نهایی شدن پیش‌نویس راهكارهای تحقق اقتصاد مقاومتی در مجلس خبر داد و گفت: این پیش‌نویس تا پایان امسال نهایی می‌شود.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهیه پیش‌نویس راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی از سوی هیئت رئیسه مجلس، گفت: همزمان با ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبرمعظم انقلاب، تهیه پیش‌‌نویسی برای راهکارهای اجرای آن در حوزه قانون‌گذاری در دستورکار هیئت رئیسه مجلس قرار گرفت.
وی افزود: مراحل تهیه پیش‌نویس اقتصاد مقاومتی از ماه‌ها پیش در هیئت رئیسه مجلس با برگزاری جلساتی با وزرای اقتصادی دولت و نیز برگزاری جلسات و نشست‌های رئیس مجلس با رؤسای کمیسیون‌های اقتصادی پارلمان در مجلس آغاز شده و در حال حاضر مراحل نهایی خود را طی می‌کند.
عضو هیئت رئیسه مجلس در ادامه به اهداف هیئت رئیسه پارلمان برای تهیه این پیش‌نویس اشاره کرد و اظهار داشت: براساس این پیش‌‌نویس که با کمک وزرای اقتصادی دولت و نیز رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس در هیئت رئیسه پارلمان تهیه و تدوین می‌شود، راهکارهای اجرایی و قانون‌گذاری اقتصاد مقاومتی پیش روی کمیسیون‌های مجلس قرار می‌گیرد تا کمیسیون‌‌ها و نمایندگان مردم در خانه ملت افق روشنی در حوزه قانون‌گذاری برای تبیین اهداف آن که مدنظر مقام معظم رهبری است، داشته باشند.
حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا خاطر نشان کرد: این پیش‌نویس در حال حاضر مراحل نهایی خود را طی می‌کند و تا پایان امسال نهایی شده و در اختیار کمیسیون‌های مجلس قرار می‌گیرد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...