نسخه چاپی

تمركز سران قوا بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

عکس خبري -تمركز سران قوا بر اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی گفت: از مسئولان و سران قوا می‌خواهیم در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب با قدرت بهتر و بیشتری قدم بردارند و با برنامه‌ریز دقیق و حساب‌شده و همچنین استفاده از همه ظرفیت‌های موجود كه بسیار زیاد هم هستند، وابستگی اقتصاد به نفت را از بین ببرند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "سامان نیازی" با بیان اینکه اقتصاد مقاومتي، اقتصادی دانش بنيان است، گفت: اقتصاد مقاومتی اقتصادی‌ است كه بايد الگوی اقتصاد تمامی جوامع آزادی‌خواه در سرتاسر دنيا در برابر استكبار و زورگويان قرار گيرد.
وی افزود: لازمه سريع‌تر اجرا شدن سياست‌های كلی اقتصاد مقاومتی كه اخيرا از سوی رهبر معظم انقلاب به سران قوا ابلاغ شده، وحدت همه جانبه كه منتهي به كارآمدی می‌شود، است.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتي مختص زمان بحران و جنگ نيست و باید در هر شرايطي پويایی لازم را داشته باشد، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در كشور داريم، مي‌توانیم به منابع بسيار عظيم طبيعي و از همه مهم‌تر نيروی انسانی جوان كه خود لازمه بهتر اجرا شدن اين سياست است، به اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری برسیم.
نیازی تصریح کرد: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب مبني بر اينكه نبايد اقتصاد ما تنها به نفت متكي باشد، از مسئولان مخصوصأ سران قوا می‌خواهيم در اجراي منويات رهبر معظم انقلاب با قدرت بهتر و بيشتری قدم بردارند و با برنامه‌ريز دقيق و حساب‌شده و همچنين استفاده از همه ظرفيت‌های موجود كه بسيار زياد هم هستند، وابستگی اقتصاد به نفت را از بين ببرند.
وی تأکید کرد: از مسئولان می‌خواهيم با توجه به سياست‌های كلی اقتصاد مقاومتي توجه ويژه‌‍ای به كارآفريني، توليدات داخل، جذب سرمايه‌گذاران خارجي، حمايت از سرمايه‌گذاران داخلي و همچنين صادارت غير نفتي داشته باشند.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: معتقديم سياست‌های اقتصاد مقاومتی، هر چه سريع‌تر بايد عملياتي شود، چراكه اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي از واجبات است.

۱۳۹۲/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...