نسخه چاپی

جدایی حقیقی از پرسپولیس قطعی است

هافبك دفاعی پرسپولیس گفت: «احتمال انتقالم به یكی از تیم‌های اروپایی زیاد است و برای پیشرفت راهی آنجا خواهم شد.»

به گزارش نما به نقل از خبرورزشی، رضا حقیقی یکی از نفرات ثابت تیم ملی در بازی این تیم مقابل کویت بود و کارلوس کی روش در کنفرانس خبری بعد از بازی از او به عنوان لیدر آینده فوتبال ایران نام برد. به این بهانه با رضا حقیقی گفتگو کردیم:

* حتماً صحبت‌های کی روش را در مورد خودت شنیده‌ای؟

- بله و از این‌که مربی بزرگی مثل کی روش این‌طور از من تعریف می‌کند خیلی خوشحالم و قطعاً این صحبت‌ها وظیفه مرا در میدان سنگین‌تر می‌کند.

* به نظر می‌آید کی روش فوتبال تو را می‌پسندد!

- بخش عمده‌ای از فوتبالم را مدیون کی روش هستم. او در اولین سال حضورش در ایران مرا از فجرسپاسی به تیم ملی دعوت کرد و باعث شد از لحاظ خودباوری و اعتماد به نفس گام بزرگی به جلو بردارم. توجه کی روش به من باعث شد سال به سال پیشرفت کنم و خوشحالم به جایگاهی رسیده‌ام که او به این شکل از من تعریف می‌کند و باید تلاش کنم خواسته‌های او را در جام‌جهانی برآورده سازم.

* جو اردو با اضافه شدن لژیونرها به چه شکل است؟

- جو اردوهای تیم همیشه متفاوت با باشگاه‌ است. در اینجا جمعی از بهترین‌ها و حرفه‌ای‌ترین‌ها دور هم جمع می‌شوند و زیر نظر یک مربی کاملاً حرفه‌ای کار می‌کنند. همیشه از جو تیم لذت برده‌ام و این احساس را همه بچه‌ها دارند.

* در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در مورد قرارداد تو با پرسپولیس مطرح شده، در نهایت کار به کجا کشید؟

- متأسفانه یکسری بیش از حد این موضوع را بزرگ کردند. من وقتی به پرسپولیس آمدم طوری قراردادم را تنظیم کردم که در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی مشکلی برای گرفتن رضایتنامه نداشته باشم، مخصوصاً در صورت تغییر مدیریت که این اتفاق در باشگاه رخ داد و مرا نگران کرد که یک وقت مدیریت جدید مانع جدایی‌ام شود.

* پس به نوعی جدایی‌ات از پرسپولیس قطعی است؟

- به باشگاه هم اعلام کرده‌ام که اگر در ایران بمانم قطعاً پرسپولیسی خواهم ماند اما احتمال انتقالم به یکی از تیم‌های اروپایی زیاد است و برای پیشرفت راهی آنجا خواهم شد. فکر کنم هواداران پرسپولیس هم از این مسئله استقبال کنند. خیلی دوست دارم راه بزرگانی چون دایی، کریمی و مهدوی‌کیا را در پیش بگیرم و در نهایت فوتبالم را در پرسپولیس تمام کنم.

* قبل از جام جهانی لژیونر خواهی شد؟

- فعلاً چیزی مشخص نیست. فقط امیدوارم باشگاه پرسپولیس به تعهدات مالی‌اش در قبال بازیکنان عمل کند و تیم هم در سه بازی آینده با کسب ۹ امتیاز قهرمان لیگ شود.

۱۳۹۲/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...