نسخه چاپی

خودباوری و ایمان به خدا راه‌گشای اقتصاد مقاومتی

عکس خبري -خودباوري و ايمان به خدا راه‌گشاي اقتصاد مقاومتي

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل كشور با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تكیه بر ظرفیت‌های درونی گفت: نگاه و چارچوب‌های اقتصادی نظام باید تغییر كند و باید در حوزه‌های اجرا، قانون‌گذاری و نظارت قوانین كارآمدی را اتخاذ كنیم و به صورت جدی پیگیر آن‌ها باشیم.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "روح‌الله نجابت" با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی منحصر به مسأله اقتصاد نیست، گفت: این الگوی اقتصادی با مسائل فرهنگی، اعتقادی و گفتمانی مرتبط است که باید در این زمینه متناسب با فضای موجود حرکت کنیم تا به خوبی از این پیچ بگذریم.
وی افزود: نظریات اقتصادی در غالب نگاه‌های سوسیالیستی، مارکسیستی و نظام سرمایه‌داری که تا کنون ارائه شده که ثابت کرده است که کاملأ نارکارآمد هستند.
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور با تأکید بر اینکه باید در عرصه اقتصادی نقطه اتکا را تغییر دهیم، بیان داشت: سیاست‌هایی که مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی ابلاغ کردند چارچوب نوین اقتصادی است که باید به آن‌ها پرداخته شود.
نجابت با بیان اینکه باید متناسب با خط اصیل انقلاب که امام راحل بنیان‌گذاری کردند، در زمینه اقتصادی حرکت کنیم، تصریح کرد: باید در عرصه اقتصادی فضایی را طراحی کنیم که پاسخ‌گوی نیاز کشور باشد و دست دشمنان را کوتاه کند.
وی با با بیان اینکه دشمن جنگ اقتصادی را به ما تحمیل کرده است، اظهار داشت: باید هم‌چون دوران دفاع مقدس که با روحیه خودباوری و ایمان به خدا، ناممکن‌ها را ممکن می‌کردیم، امروز نیز در این جنگ اقتصادی باید با همین دو رویکرد پیروز شویم.
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تکیه بر ظرفیت‌های درونی خاطرنشان کرد: نگاه و چارچوب‌های اقتصادی نظام باید تغییر کند و باید در حوزه‌های اجرا، قانون‌گذاری و نظارت قوانین کارآمدی را اتخاذ کنیم و به صورت جدی پیگیر آن‌ها باشیم.

۱۳۹۲/۱۲/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...