نسخه چاپی

فرجی‌دانا باز هم به مجلس احضار شد

عکس خبري -فرجي‌دانا باز هم به مجلس احضار شد

رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هفته آینده با حضور در كمیسیون آموزش و تحقیقات پاسخگوی سؤالات حسین فتاحی، مقداد نجف‌نژاد، سعید اربابی و علی ایرانپور خواهد بود.

به گزارش نما ، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند و در این جلسات قرار است پس از تبادل آخرین اخبار و اطلاعات واصله، سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی را با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش، و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور مورد بحث و بررسی قرار دهند.
روز سه‌شنبه نیز نشست مشترک هیأت رئیسه کمیسیون و رؤسای کارگروه‌ها برگزار می‌شود.
رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هفته آینده با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات پاسخگوی سؤالات حسین فتاحی، مقداد نجف‌نژاد، سعید اربابی و علی ایرانپور خواهد بود.
ادامه بررسی طرح مالکیت صنعتی نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.
نمایندگان عضو کمیسیون اجتماعی پارلمان نیز هفته بعد لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.
کارگروه موارد خاص کمیسیون اجتماعی دوشنبه هفته آینده بررسی طرح ناظر بر تأسیس و فعالیت سازمان‌های مردم نهاد (غیردولتی) را ادامه می‌دهند

۱۳۹۲/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...