نسخه چاپی

گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی در محیط‌های علمی

عکس خبري -گفتمان‌سازي اقتصاد مقاومتي در محيط‌هاي علمي

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید مهاجر اصفهان گفت: گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی در محیط‌های علمی، آن هم به طور ویژه كه مد نظر رهبری است وظیفه سنگینی بر دوش دانشجویان قرار می‌دهد كه البته راهبرد این مسأله حمایت‌های مسئولان دانشگاهی و وزارت‌ علوم را می‌طلبد چراكه بسیار مهم و حساس است.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "محمد معمارباشی" با بیان اینکه باید اقتصادمان را مقاوم کنیم تا به خارج وابسته نشویم، گفت: باید الگوی اقتصاد مقاومتی را در کشور به گونه‌ای محقق سازیم که نه تنها وابسته به خارج نباشیم بلکه سایر کشورها و حتی ابر‌قدرت‌ها نیز به ایران وابسته شوند.
وی با بیان اینکه مقاوم‌سازی اقتصاد باید در تمامی زمان‌ها مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در 24 اصلی که در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مطرح کردند، راهکارهایی ارائه دادند که باید با دید باز و فراجناحی به به آن‌ها بپردازیم تا بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید مهاجر اصفهان با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب گفت: در اصل بیست و یکم این سیاست‌ها به تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی و گفتمان‌سازی آن به‌ویژه در محیط‌های علمی، آموزشی و رسانه‌ای و تبدیل آن به گفتمان فراگیر و رایج ملی پرداخته شده است.
معمارباشی اظهار داشت: گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی در محیط‌های علمی، آن هم به طور ویژه که مد نظر رهبری است وظیفه سنگینی بر دوش دانشجویان قرار می‌دهد که البته راهبرد این مسأله حمایت‌های مسئولان دانشگاهی و وزارت‌ علوم را می‌طلبد چراکه بسیار مهم و حساس است.
وی با تأکید بر اینکه نگاه فراجناحی به اقتصاد مقاومتی مشکلات را بیشتر می‌کند، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی باید با رویكردی جهادی، انعطاف‌پذیر، فرصت‌ساز، مولد، درون‌زا، پیش‌رو و برون‌گرا صورت بگیرد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...