نسخه چاپی

معاون اول رییس جمهور چه قولی داد؟

عکس خبري -معاون اول رييس جمهور چه قولي داد؟

معاون اداری مالی وزارت علوم با اشاره به دیدار برخی از روسای دانشگاهها با معاون اول رئیس جمهور گفت: معاون رئیس جمهور در این دیدار قول مساعد برای پرداخت كسری بودجه سال ۹۲ دانشگاهها را به روسای دانشگاه‌ها دادند.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، محمد حسین امید معاون اداری مالی وزارت علوم با اشاره به دیدار هفته گذشته برخی از روسای دانشگاه‌ها با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: این دیدار در هفته گذشته انجام شد و برخی از روسای دانشگاهها که با کسری زیادی در بودجه سال 92 خود مواجه بودند، به نمایندگی از سایر روسای دانشگاهها در این دیدار حضور داشتند.
وی با اشاره به موارد مطرح شده در این جلسه گفت: در این جلسه روسای دانشگاه‌ها مواردی از کسری بودجه دانشگاهها در سال 92 و بودجه 93 را مطرح کردند و مشکلات دانشگاه‌ها در این زمینه به معاون رئیس جمهور منتقل شد.
معاون اداری مالی وزیر علوم یادآور شد: معاون اول رییس‌جمهور نیز دستور مساعدت لازم را به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری داد.
امید خاطرنشان کرد: امیدواریم تقاضا‌های ما که هم تخصیص صد در صدی بودجه سال 93 و هم پرداخت بخشی از کسری بودجه سال 92 بود به نتیجه برسد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...