نسخه چاپی

محدودیت تردد در محور هراز

رئیس پلیس مركز كنترل ترافیك راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیكی جاده‌های كشور از محدودیت تردد در محور هراز به مدت ۴ شب خبر داد.

به گزارش نما، سرهنگ محمدحسین حمیدی در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری سامانه‌های هوشمند ترافیکی شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاظر تمامی جاده‌های کشور ترافیکی عادی و روان است و تاکنون گزارشی مبنی بر بار ترافیکی اعلام نشده است.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور تصریح کرد: براساس آخرین گزارش های دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در استان های گیلان، خراسان شمالی و کرمان محورهای رفسنجان-کرمان، کرمان-ماهان بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر اعلام شده است.

سرهنگ حمیدی در ادامه با اشاره به محدودیت تردد در محور هراز تصریح کرد: در محور هراز محدوده تونل امامزاده هاشم در استان‌های تهران و مازندران به منظور انجام عملیات نصب سیستم تقویت کننده تلفن همراه روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از تاریخ ۲۷ اسفند ماه الی ۲۹ اسفند ماه هرشب از ساعت ۲۳ الی ۴ تردد با محدودیت و به صورت نوبتی انجام می‌شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی و با شماره تلفن‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.

۱۳۹۲/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...