نسخه چاپی

واكنش استقلال به یك اقدام غیراخلاقی

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران با تاكید بر اینكه هر گونه بی احترامی به اشخاص در صفحات اجتماعی مردود است، گفت: باشگاه استقلال تهران توهین به دنیل داوری سنگربان تیم ملی فوتبال كشورمان را محكوم می كند.

به گزارش نما، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران جدیدترین قربانی بداخلاقی ها در فضای مجازی است و تعدادی از به ظاهر علاقه مندان این رشته ورزشی بعد از دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برابر گینه در صفحه فیس بوک منتسب به داوری از عملکرد این دروازه بان ایرانی الاصل انتقاد کردند. (اینجا)

«میرشاد ماجدی» درباره این اقدام غیر اخلاقی گفت: مردم ایران فوتبال را به خوبی می شناسند و خوب و بد بودن بازیکنان را تشخیص می دهند. هواداران استقلال اینقدر صبور و عاشق آبی پوشان و تیم ملی فوتبال هستند که به هیچ عنوان نسبت به ملی پوش کشورمان بی احترامی نکنند. داوری یک ایرانی است و حمایت از او در دستور کار همه هواداران فوتبال ایران است.

وی با بیان اینکه مهدی رحتمی تا زمانی که در تیم ملی بود به خوبی به این تیم کمک کرد، افزود: این بازیکن خوش اخلاق حتی پس از اینکه به تیم ملی دعوت نشد، هیچ مصاحبه نکرد چرا که وی از نظر اخلاقی و شخصیتی علاقمند به حاشیه سازی نیست و همواره از تیم ملی حمایت کرده است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال با آرزوی موفقیت برای دنیل داوری گفت: باشگاه استقلال همانطور که توهین به مسی در صفحات اجتماعی را محکوم کرده است، توهین به داوری را نیز محکوم می کند و این موضوع به هیچ عنوان خط دهی شده از سوی باشگاه نیست. هر بازیکنی که پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کند، مورد قبول و احترام است.

وی تصریح کرد: هواداران استقلال فهم و شعور خود را همواره در ورزرشگاه ها نشان داده اند و به طور حتم چنین رفتارهایی از آنان سر نمی زند.

ماجدی با اشاره به اظهارات کی روش مبنی بر اینکه درهای تیم ملی به روی همه بازیکنان باز است، گفت: امیدواریم رحمتی نیز در آینده جزو بازیکنانی باشد که از سوی سرمربی به تیم ملی دعوت می شود تا بتواند همچون گذشته به موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان کمک کند، چرا که این بازیکن نشان داده است لیاقت این کار را دارد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...