نسخه چاپی

انتقادات برخی از حامیان دولت با شعار اعتدال منافات دارد

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: اقدام حرفه‌ای و علمی آقای هاشمی وزیر بهداشت جای هیچگونه انتقاد و حرف و حدیثی ندارد كه این امر با توجه به تغییر رویكرد دولت، نشان‌دهنده خدمتگذاری خالصانه وی به كشوراست.


منتقدین به جای خیانت به فکر خدمت باشند/ اقدام وزیر بهداشت نشان از خدمت خالصانه به کشور است
به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "صدیقه شاکری" درباره انتقادهای وارده به وزیر بهداشت مبنی بر حفظ شاکله قبلی مدیریتی وزارتخانه بهداشت و درمان همزمان با روی کارآمدن دولت یازدهم اظهار داشت: ظهور و بروز چنین انتقادهایی از سوی برخی چهره‌های سیاسی به عنوان حامی دولت در کشور با شعار اعتدال منافات بسیار زیادی دارد.
وی به شعار رئیس‌جمهور در فضای انتخاباتی کشور و تاکید وی بر فراجناحی بودن دولتش اشاره و تصریح کرد: بنا به شعارها و وعده‌های رئیس‌جمهور از همان ابتدا مقرر بود که از نیروهای شایسته و توانمند در کادرها و مناصب دولتی استفاده شود و در این میان از هرگونه نگاه حزبی و جناحی پرهیز شود.
شاکری بیان کرد: افراد متخصص و متعهد در سیستم اداری کشور قطعا کارایی بسیار بهتر و قوی‌تری را در پیشبرد امور از خود به جای خواهند گذاشت تا کسانی که به صرف گرایشات فکری سیاسی‌شان بر سر امور تخصصی به انجام وظایف بپردازند.
این فعال سیاسی به اقدام وزیر بهداشت مبنی بر حفظ شاکله وزارتخانه متبوعش اشاره و خاطرنشان کرد: اقدام حرفه‌ای و علمی آقای هاشمی وزیر بهداشت جای هیچگونه انتقاد و حرف و حدیثی ندارد که این امر با توجه به تغییر رویکرد دولت، نشان‌دهنده خدمتگذاری خالصانه وی به کشوراست.
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به عمرچهار ساله هر دولتی گفت: در مدت 4 سالی که یک دولت مشغول خدمتگزاری به ملت است باید با صبوری، از تمام فرصت‌ها برای پیشبرد اهداف و وظایف نهایت استفاده را کرد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...