نسخه چاپی

ایندیپندنت ؛

رازهای خانوادگی پادشاه عربستان فاش شد

عکس خبري -رازهاي خانوادگي پادشاه عربستان فاش شد

یك روزنامه انگلیسی از مشكلات همسر سابق پادشاه عربستان و دختران او پرده برداشت.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "ایندیپندنت" امروز (دوشنبه) در مطلبی به قلم "یاسمین براون" تأکید کرد: 4 تن از دختران پادشاه عربستان از 13 سال قبل در اقامت اجباری به سر می‌برند به صورتیکه حق ملاقات با هیچ کسی را ندارند.

نویسنده این مطلب تأکید کرد که این اطلاعات را در جریان دیداری در لندن با شاهزاده "عنود الفایز" همسر سابق "ملک عبدالله" به دست آورده است.

این شاهزاده خانم که اصالتا اردنی است، در آن دیدار از ماجرای ازدواجش با "ملک عبدالله" در 15 سالگی سخن گفت. ملک عبدالله در آن زمان فرمانده ارتش بود. شاهزاده "عنود الفایز" همسر دوم ملک عبدالله بود، که پس از طلاق به کشورش بازگشت.

نویسنده این مطلب تأکید کرد: مشکلات و رنجهای شاهزاده عنود با رفتن وی و 4 دخترش پایان نیافت، و ملک عبدالله به سرعت نزد او بازگشت ولی پس از مدتی دوباره از او جدا شد. اما اینبار اجازه نداد که دخترانش را با خود به محل سکونتش در لندن ببرد.

یاسمین براون اظهار داشت که زنان عربستانی در بدترین وضعیت ممکن قرار دارند؛ و هنگامی که در عربستان به عنوان معلم زبان انگلیسی کار می کرد، با یک شاهزاده خانم سعودی آشنا شد که از دشواری زندگی در این کشور سخن می گفت؛ به صورتیکه حتی برای اینکه به عربستان باز نگردد، دست به خودکشی زد.


۱۳۹۲/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...