نسخه چاپی

اعدام 21 فلسطینی در سوریه

تروریست ها پس از یورش دوباره به اردوگاه یرموك در سوریه، 21 مبارز فلسطینی را اعدام كردند.

به گزارش نما، در پی یورش دوباره عناصر "جبهه النصره" از یک سو و افراد مسلح "داعش" از سوی دیگر به اردوگاه آوارگان فلسطینی "یرموک"، عملیات انتقال کمک های غذایی و بشردوستانه به این اردوگاه متوقف شد.



عناصری از جبهه النصره هنگام تلاش برای نفوذ به محورهای الجوره و خیابان الثلاثین تحت کنترل نیروی مشترک فلسطینی، هدف تیراندازی قرار گرفتند و مجبور شدند به مناطق تحت کنترل خود عقب نشینی کنند.



روز گذشته عناصر جبهه النصره دوباره به مناطق تحت کنترل نیروی مشترک فلسطینی حمله کردند، اما نیروی مشترک فلسطینی با واکنش سریع آن را دفع کردند.



به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع نظامی فلسطینی به روزنامه لبنانی "الاخبار" گفت که دیگر هیچ فرصتی برای تماس با جبهه النصره یا سازش با آن وجود ندارد و افراد مسلح این گروه، کسانی را که برای مذاکره با آن ها رفته بودند، بازداشت کردند.



همچنین منبعی از داخل اردوگاه "یرموک" به الاخبار گفت که در پی درگیری های دو روز گذشته در این اردوگاه، عناصر جبهه النصره شماری از شخصیت های فلسطینی را ترور و شماری از جوانانی را که در انتقال کمک های بشر دوستانه از خیابان راما به درون اردوگاه شرکت داشتند، بازداشت کردند.



عناصر داعش نیز با یورش به اردوگاه الیرموک حدود سی فلسطینی را بازداشت کردند و آن ها را به شرک، همکاری با نظام و وابستگی به جبهه النصره متهم کردند.



منابع نزدیک به گروه تروریستی "داعش" همچنین از اعدام 21 نفر از بازداشت شدگان فلسطینی خبر دادند. داعش با انتشار بیانیه ای فلسطینی های ساکن این اردوگاه را کافر توصیف کرد، زیرا آن ها با آشتی در منطقه موافقت کرده اند.

۱۳۹۲/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...