نسخه چاپی

وزیركشور: به خراسان نگاه ملی داریم

وزیر كشور به منظور حضور در مراسم تودیع و معارفه استاندار سابق و استاندار جدید خراسان رضوی وارد فرودگاه مشهد شد.

به گزارش نما ، به نقل از مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور همراه با علیرضا رشیدیان استاندار جدید خراسان رضوی و صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی دقایقی پیش به منظور تودیع و معارفه استاندار سابق و استاندار جدید خراسان رضوی وارد فرودگاه مشهد شد.
وی در بدو ورود به فرودگاه در جمع خبرنگاران گفت: امروز توفیق است استاندار جدید را معرفی کنیم و از زحمات استاندار سابق تقدیر بعمل آوریم.
رحمانی‌فضلی افزود: امروز پرونده انتخاب استانداران به نتیجه می رسد تا استانداران بر مبنای برنامه های ارائه شده امور را دنبال کنند.
وزیر کشور در پاسخ به این سوال که چه توصیه ای به استاندار جدید دارید، گفت: به دلیل آنکه استاندار جدید چند سال مدیر بوده و از آشنایی کاملی نسبت به وضعیت و توانمندی استان برخوردار است، ضرورت ندارد که توصیه ای به ایشان داشته باشم.
وی با بیان اینکه استاندار خراسان اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید را دنبال می کند، توضیح داد: باید از تمام ظرفیت های استان و برکاتی که از ناحیه امام رضا(ع) دارند، در راستای پذیرش زوار استفاده شود.
رحمانی‌فضلی خراسان و مشهد را به معنای تمام ایران دانست و تاکید کرد: باید با نگاه ملی به استان خراسان توجه و از همه ظرفیت های ملی برای یک شهر ملی استفاده شود.
بنا بر این گزارش، امروز مراسم تودیع و معارفه حمیدرضا فروزان‌فر استاندار سابق و علیرضا رشیدیان استاندار جدید خراسان رضوی برگزار می شود. استانداری که با فاصله قابل توجهی نسبت به سایر استانداران انتخاب شده است.
پیش از این، وزیر کشور دلیل تاخیر در انتخاب استاندار خراسان رضوی را به دلیل اهمیت این استان ذکر کرده و گفته بود: به دلیل آنکه خراسان رضوی یکی از پراهمیت‌ترین استان‌های کشور است، باید با دقت و تامل بیشتری نسبت به انتخاب استاندار عمل کرد.
رحمانی فضلی در ادامه برنامه های سفر خود به مشهد مقدس با آیت‌الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی دیدار و سپس حرم امام رضا(ع) را زیارت خواهد کرد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...