نسخه چاپی

55راهكار در زمینه توسعه اشتغال

نماینده كارفرمایان در جلسه شورای عالی اشتغال از تصویب كلیات بسته جدید توسعه اشتغال در جلسه امروز شورای عالی اشتغال خبر داد و گفت: این بسته در قالب ۵۵ راه‌كار در زمینه توسعه اشتغال امروز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش نما، محمد عطاردیان از تصویب بسته جدید توسعه اشتغال در جلسه امروز شورای عالی اشتغال خبر داد و گفت: این بسته در قالب ۵۵ راه‌کار در زمینه توسعه اشتغال است.

وی ادامه داد: این جلسه با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و تمام وقت جلسه به بررسی راه‌کارهای مطرح شده در این طرح صرف گردید.

عطاردیان تاکید کرد: قرار بود طرح توانمندسازی و رقابت‌پذیری بنگاه‌های اقتصادی یکی از دستورات جلسه باشد اما از آنجایی که بررسی بسته جدید توسعه اشتغال زمان بر بود، زمان به بررسی این طرح نرسید.

وی افزود: بررسی مشکلات نقدینگی و سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی مشکل‌دار از دیگر موضوعات این جلسه بود که مقرر شد با همکاری دبیرخانه شورای عالی اشتغال این موضوع در دست بررسی قرار گیرد.

تاکنون شورای عالی اشتغال در دولت یازدهم دو بار تشکیل جلسه داده است، دومین جلسه شورای عالی اشتغال در ۱۸ آذرماه به بررسی تدوین سند اشتغال کشور و بحث در مورد آن گذشت و مقرر شد کارگروه‌هایی در این زمینه تشکیل شود و امروز نیز تمام وقت جلسه به تصویب بسته جدید توسعه اشتغال گذشته است.

۱۳۹۲/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...