نسخه چاپی

توسعه همراه با اولویت بندی

صلاحی تأكید كرد: مسائل اجتماعی در توسعه كشور مؤثر است و دولت باید ناهنجاری‌های اجتماعی را آسیب‌شناسی كند.

به گزارش نما ، به نقل از ایسنا، عباس صلاحی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: توسعه در بخش‌های مختلف لازمه حیات یک کشور است اما، باید این توسعه با اولویت‌بندی پیش رود.
وی با بیان اینکه اولویت اول کشور در مسیر توسعه رسیدگی به وضعیت اقتصادی است و باید با برنامه در این مسیر گام برداشت، افزود: بررسی هنجارهای اجتماعی و رفع ناهنجاری‌های موجود در جامعه نیز باید در اولویت کاری دولت قرار گیرد.
صلاحی تصریح کرد: مسائل اجتماعی خود عاملی مؤثر در وضعیت اقتصادی جامعه است. باید به دقت و با اقدامی کارشناسی شده مسائل اجتماعی و ناهنجاری‌ها آسیب‌شناسی شود.
وی با تأکید بر رسیدگی به مسائلی چون امنیت، طلاق و بیکاری جوانان گفت: دولت باید برای کنترل این مسائل در جامعه برنامه ارائه دهد و به صورت جدی برای مبارزه با آن وارد عمل شود. متأسفانه ناهنجاری‌ها در جامعه روز به روز در حال افزایش است و این امر قطعاً امنیت اجتماعی را به مخاطره می‌اندازد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: برای حفظ جامعه و جلوگیری از بروز حوادثی ناخوشایند، باید امروز راه چاره‌ای برای برون‌رفت از مسائل اجتماعی و رفع ناهنجاری‌ها ارائه شود و برای رفع آن عزم جدی در کارها داشته باشیم.
صلاحی اضافه کرد: اگر امروز مسائل حاد اجتماعی حل شود، از منابع انسانی خود بهره‌برداری درستی داشته باشیم و از تخصص‌ها در جای خود استفاده کنیم قطعاً به توسعه‌ای پایدار خواهیم رسید.

۱۳۹۲/۱۲/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...