نسخه چاپی

تابش: حریف عربستانی به دنبال جوسازی است

به گزارش نما، مسعود تابش در گفت‌وگو با فارس، در مورد شرايط سپاهان قبل از ديدار در ليگ قهرمانان آسيا مقابل الهلال گفت: بازيکنان ما در شرايط خوبي قرار دارند کاملا آماده اين مسابقه هستند و اميدواريم بتوانيم در دومين قدم در ليگ قهرمانان آسيا نتيجه خوبي بگيريم.

وي افزود: متاسفانه مسئولان الهلال از همين حالا جنگ رواني را شروع کردند و مدير اين باشگاه اعلام کرده هميشه در ايران دچار مشکل مي‌شود هيچ‌وقت اجازه نداديم ميزباني بدي از حريفان ما صورت بگيرد بازيکنان عربستان وقتي به ايران مي‌آيند بيشتر از 10 دقيقه در فرودگاه معطل نمي‌شوند. براساس مقررات، فرهنگ و شرايطي که داريم همواره تمهيدات لازم را به عمل آورديم و هيچ مشکلي وجود نداشته است. اميدواريم درون زمين بهترين عملکرد را داشته باشيم و آنجا مي‌توانيم بهترين پاسخ را به حريفمان بدهيم.

قائم‌مقام باشگاه سپاهان در ادامه تاکيد کرد: اينها دنبال جوسازي هستند. هميشه بعد از هر بازي از ميزباني خوب ما قدرداني مي‌کنند اما حالا قبل از بازي اين حرف‌ها را مطرح مي‌کنند البته آنها از اصفهان اسم نياوردند اما به کشور ايران توهين کردند.

وي افزود: با اميد کامل به استقبال بازي فردا مي‌رويم. الهلال در بازي اول در خانه به تساوي رسيده است و ما نيز مقابل السد قطر در حالي که تا دقيقه 85 با تساوي به کارمان ادامه مي‌داديم شکست خورديم اميدواريم در اين مسابقه بتوانيم نتيجه را جبران کنيم و بهترين جواب را به حريف عربستاني بدهيم.

۱۳۹۲/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...