نسخه چاپی

عملكرد دانشگاه تهران در سال 88 چطور بود؟

عکس خبري -عملکرد دانشگاه تهران در سال 88 چطور بود؟

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران با اشاره به ویژگی‌های رئیس سابق دانشگاه تهران گفت:‌ فرهاد رهبر دانشگاه تهران را با كمترین خسارت در فتنه ۸۸ مدیریت كرد.

به گزارش نما ، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید و رئیس سابق دانشگاه تهران، گفت: دانشگاه تهران شاید به تنهایی معادل کل وزارت علوم باشد و حساسیت آن بسیار بالاست.
وی با اشاره به مدیریت فرهاد رهبر گفت: ما می‌توانیم شهادت بدهیم که آقای فرهاد رهبر در چند سال مسئولیت خود این مسئولیت را به نحو احسن انجام داده و آن را به سرمنزل مقصود رسانده است. به خصوص در سال 88 و در دوران فتنه که اداره این دانشگاه کار آسانی نبود و وی توانست دانشگاه تهران را با کمترین خسارت‌ها مدیریت کنند.
حجت‌الاسلام کلانتری افزود: فرهاد رهبر دارای ویژگی‌هایی است که از آن جمله اخلاص، تلاش‌گری، پرنشاط، دوست دانشجو و استاد از ویژگی‌های آنهاست و من بارها مشاهده کردم که وی با دانشجویان مثل دو تا برادر در صحن دانشگاه برخورد می‌کرد و این از خصلت‌های بزرگ وی بود.
وی با بیان اینکه فرهاد رهبر با تمام توان خود همه اوقات در خدمت دانشگاه تهران بود، گفت: فرهاد رهبر یک عیبی نیز داشت که آن عیب در پیشگاه خداوند از محاسن محسوب می‌شود و خواهش می‌کنیم آن را همچنان ادامه دهد که آن ویژگی خساست در خرج کردن از بیت‌المال بود.
حجت‌الاسلام کلانتری در پایان ضمن خیرمقدم‌گویی به سرپرست جدید دانشگاه تهران، گفت: آقای امید نیز از دیگر سربازان بزرگ دانشگاه تهران و منشاء خدمات بوده‌ و انشاءالله این مسئولیت را با همت بلندی که دارد به نحو احسن به ثمر برساند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...