نسخه چاپی

حقوق بشر لیبرالیسمی!

عکس خبري -حقوق بشر ليبراليسمي!

دبیر واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌ای خطاب به ظریف گفت: در دو سفر اخیر نمایندگان اتحادیه اروپا شاهد دخالت‌های آشكار این اتحادیه در امور داخلی‌مان به اسم حقوق بشر لیبرالی‌شان هستیم و موضع ضعیف و ناكافی این وزارت‌خانه در مورد این مسائل قابل تامل و تاسف می‌باشد.

به گزارش نما ، "علی پهلوان" دبیر واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌ای خطاب به ظریف گفت: در دو سفر اخیر نمایندگان اتحادیه اروپا شاهد دخالت‌های آشکار این اتحادیه در امور داخلی‌مان به اسم حقوق بشر لیبرالی‌شان هستیم و موضع ضعیف و ناکافی این وزارت‌خانه در مورد این مسائل قابل تامل و تاسف می‌باشد.
متن این نامه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر ظریف
وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
پیرو سفر خانم کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران و دیدار ایشان با جمعی از فمنیست‌های ایرانی و اصحاب فتنه 88 لازم دیدیم نکاتی را به عنوان فرزندان این آب و خاک به شما گوش‌زد نماییم.
در ابتدا لازم می‌دانیم عنوان نماییم ما حامی همه فرزندان انقلاب و تدابیر عقلانی و عزت‌مندانه ایشان در تمامی عرصه‌ها علی‌الخصوص مذاکرات جاری می‌باشیم ولی با این وجود نمی‌توانیم نسبت به نگرانی جدی که به سبب وقایع هفته جاری به وجود آمده است سکوت نماییم.
یکی از وظایف اصلی وزارت امور خارجه حفظ استقلال و تمامیت ارضی و ایستادگی در برابر دخالت‌های بیگانگان در امور داخلی کشور عزیزمان است، ولی در دو سفر اخیر نمایندگان اتحادیه اروپا شاهد دخالت‌های آشکار این اتحادیه در امور داخلی‌مان به اسم حقوق بشر لیبرالی‌شان هستیم و موضع ضعیف و ناکافی این وزارت‌خانه در مورد این مسائل قابل تامل و تاسف می‌باشد.
باور نمایید این بسیار برای ما آزاردهنده است که افرادی که چندی پیش به واسطه فتنه‌گری‌های‌شان در اوکراین این کشور را به ورطه بحران و فروپاشی کشانده‌اند، اکنون بی‌شرمانه مشغول به باز تولید همان سناریو نخ‌نما شده در ایران اسلامی هستند.
جناب آقای ظریف به راستی چه کسی پاسخ‌گوی این‌گونه حرکات غیر قابل توجیح خواهد بود؟
لازم به ذکر است به شما یادآوری نماییم که اگر دوباره شاهد این‌گونه دخالت‌های آشکار در امور داخلی‌مان باشیم عواقب عدم موضع‌گیری صریح و اقدام مقتدرانه جناب‌عالی در این‌گونه موارد می‌تواند خشم ملت ایران را از له شدن عزت‌شان در زیر پای بعضی بی‌تدبیری‌های دولت تدبیر و امید و باز‌گذاشتن دست بیگانگان در امور داخلی‌مان را به دنبال داشته باشد، ملتی که در جنگ 8 ساله جلو زیاده‌خواهی ابرقدرت‌های غرب و شرق را گرفته‌اند و در 13 آبان و 22 بهمن امسال نیز مانند قبل حضوری میلیونی و پرشور و ضداستکباری از خود نشان داده‌اند برای‌شان کاری ندارد در مقابل دست درازی‌های اروپاییان به حرکت در آیند و بعضی اشتباهات و کوتاهی‌های دیپلماتیک وزارت امور خارجه کشور را جبران نمایند.
به امید سرافرازی و عزت بیش از پیش ملت ایران
دبیر واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان
علی پهلوان کاشی

۱۳۹۲/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...