نسخه چاپی

اخبار كوتاه از آبی‌پوشان

قلعه‌نویی با بازیكنان استقلال صحبت نكرد؛ فتح‌الله‌زاده دلداری داد

سرمربی استقلال پس از بازی با الریان با بازیکنان این تیم صحبت نکرد.


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال،کاروان تیم فوتبال استقلال امروز (چهارشنبه) ساعت 17 دوحه را به مقصد تهران ترک می‌کند.

روحیه فتح‌الله‌زاده به بازیکنان

*استقلالی‌ها بلافاصله پس از شکست مقابل الریان قطر به هتل میلینیوم رفتند. اعضای تیم استقلال از شکست مقابل الریان به شدت ناراحت بودند و میل چندانی به صرف شام نداشتند. با این وجود علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال هنگام شام برای بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست که آسیا را تمام شده حساب نکنند. مدیرعامل استقلال به بازیکنان گفت: می توانید با روحیه بالا در بازی با الجزیره این شکست را جبران کنید.

ناراحتی قلعه‌نویی و گریه بازیکنان استقلال

* در حالی که کادر فنی به بازیکنان از صبح تا 12 ظهر وقت آزاد داده بودند تا در صورت تمایل به خرید به بیرون بروند. بیشتر بازیکنان استقلال به دلیل ناراحتی از شکست مقابل الریان هتل را ترک نکردند.

* امیر قلعه نویی از شدت ناراحتی باخت مقابل الریان هیچ صحبتی با بازیکنان نداشت.

*باخت مقابل الریان باعث شد تا چند تن از بازیکنان استقلال از شدت ناراحتی اشک بریزند. از گریه بازیکنان، چند نفر اعضای کادر فنی به آنها را دلداری دهند.

بازدید فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی از دهکده بازی‌های آسیایی

* علی فتح‌الله‌زاده صبح امروز به همراه امیر قلعه‌نویی و علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال از دهکده بازی‌های آسیایی 2006 دوحه بازدید کردند.

آبی‌پوشان فردا تمرین می‌کنند

* استقلالی‌ها که امشب به تهران بر می‌گردند، فردا(پنجشنبه) ساعت 16 در زمین شماره 2 آزادی تمرین خواهند کرد تا خود را برای بازی با الجزیره آماده کنند.

دیدار استقلال - الجزیره امارات سه‌شنبه 27 اسفند ماه و از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود.

۱۳۹۲/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...