نسخه چاپی

نفوذ فتنه‌گران در مناصب اجرایی مازندران

عکس خبري -نفوذ فتنه‌گران در مناصب اجرايي مازندران

نماینده مردم قائمشهر در مجلس از برخی انتصابات در استان‌داری مازندران و نفوذ محكومان قضایی فتنه ۸۸ در مناصب اجرایی این استان انتقاد كرد.

به گزارش نما ، کمال علی‌پور نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر خارجه اظهار داشت: تذکر اول من به وزیر خارجه به جهت ملاقات خانم اشتون با برخی محکومان فتنه 88 است؛ جای تأسف وجود دارد که این قدر وادادگی در وزارت امور خارجه مشاهده می‌کنیم که این موضوع خدشه به استقلال نظام وارد کرده است.
وی با طرح این پرسش که چرا این افراد دزدانه باید ملاقات داشته باشند، تأکید کرد: این از موضوعات مهمی است که باید وزارت خارجه پاسخگو باشد.
نماینده مردم قائمشهر در مجلس افزود: تذکر بعدی من به رئیس جمهور در خصوص همه دغدغه‌هایی است که مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی مطرح کردند؛ ولی متأسفانه صندوق توسعه ملی توجهی به این موضوع ندارد. این صندوق برای حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان تولید کننده است اما 150 نفر از تولیدکنندگان استان ما به واسطه ندانم کاری صندوق توسعه ملی در بلاتکلیفی به سر می‌برند که باید این موضوع پیگیری شود.
علی‌پور در تذکر دیگری به وزیر کشور گفت: استان مازندارن با این استاندار به قهقهرا می‌رود؛ انتصابات عجیب و غریب در استان و وضعیت نابه‌سامان در استان از دیگر مشکلات است؛ آدم‌های مشکل‌دار جریان فتنه 1388 و نفری که محکومیت قضایی دارد به عنوان مدیر کل پژوهش و تشکیلات استانداری منصوب شده‌اند.
وی با بیان اینکه استاندار زمانی که در وزارت کشاورزی مشغول بود هم مشکل داشت، خاطرنشان کرد: یک روز ماندن این استاندار در استان مازندران این استان را به قهقهرا می‌برد لذا آقای وزیر اگر شما پیگیری نمی‌کنید ما با مراجعه به قوه قضائیه و با شکایت به اصل 90 پیگیری کنیم.

۱۳۹۲/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...